Ajax in Europa 2024/2025

JMD

Well-known member
Sierd was net zo dronken als Ronald de Boer. In de 2e helft heette op een gegeven moment elke blanke speler Henderson. Hij speelde goed, maar hij liep echt niet overal.
Sierd is vooral heel erg in zichzelf gaan geloven, het gaat bij hem meer om de leuke dingen eromheen dan echt commentaar geven.
Hetzelfde zag je ook bij Olav Mol in de F1, ook dat ging uiteindelijk meer om de gimmicks dan om commentaar geven.
 

Abubakari

Well-known member
Niet te geloven met Ajax. Vorige week naar een concert geweest, Ajax wint met 5-0. Zaterdag voor het eerst sinds tijden weer zin om Ajax te zien, dramatisch.
Vanavond weer naar een concert geweest (waarom dat elke keer tegelijk met Ajax moet snap ik ook niet), 4-0 gewonnen.
Helaas zondag geen concert, dus dat zal wel puntverlies in Waalwijk worden.

Maar verder aangenaam verrast. Besiktas toch laatst de Turkse supercup met 5-0 van Galatasaray gewonnen en in de competitie nog ongeslagen met 4 zeges en 1x gelijk. Gewoon een ploeg in vorm.
Maar nu even niet. Kun je er ook 0-0 tegen spelen in een draak van een wedstrijd maar ook een keurige 4-0 neerzetten. Blij en tevree. Voor zolang het duurt.😏
 

Jacco

Well-known member
Bij Sierd krijg ik vaak het idee dat het geluid achterloopt. Schiet er iemand over, hoor je na twee seconde verbaasd enthousiast "over"
 

Mario

Well-known member
Bij Sierd krijg ik vaak het idee dat het geluid achterloopt. Schiet er iemand over, hoor je na twee seconde verbaasd enthousiast "over"
Sierd hoort zichzelf graag praten, erg vermoeiend.

Prima resultaat voor Ajax, maar ik denk dat van Bronckhorst weer snel thuis zit.
 

JMD

Well-known member
Niet te geloven met Ajax. Vorige week naar een concert geweest, Ajax wint met 5-0. Zaterdag voor het eerst sinds tijden weer zin om Ajax te zien, dramatisch.
Vanavond weer naar een concert geweest (waarom dat elke keer tegelijk met Ajax moet snap ik ook niet), 4-0 gewonnen.
Helaas zondag geen concert, dus dat zal wel puntverlies in Waalwijk worden.
Heerlijk dit soort bijgeloof. Ken het helemaal. :)

Ajax moet idd zondag oppassen, onderschatting ligt na dit duel op de loer, en RKC gaat natuurlijk een keer punten pakken.
 

Abubakari

Well-known member
maar ik denk dat van Bronckhorst weer snel thuis zit.
Doet het voor de rest toch goed bij Besiktas? Die speelden vorig jaar een vrij slecht seizoen en staan nu gewoon keurig in de top 3 vlakbij de koploper. En in Turkije kijkt niemand vreemd op van een ruime nederlaag bij Ajax, sterker nog, verliezen van Ajax is voor Besiktas business as usual.
 
Bovenaan