Ajax in Europa 2024/2025

JMD

Well-known member
Dit Ajax is heel wisselvallig, maar leg mij eens uit waarom zij niet mee kunnen strijden om plek 2? Ik zie ze nog niet zo stabiel zijn als PSV (voor ons zie ik eigenlijk alleen AZ als bedreiging), maar de rest is echt niet minder en ook zo instabiel als wat. Oke, AZ dus wel, maar gaan die dit een heel seizoen volhouden?
 

Batigoal

Well-known member
Heerlijke overwinning dit hoor!! Eigenlijk wel omverwacht hoe gemakkelijk dit uiteindelijk ging. Als je zo vaker weet te spelen hoef je dit seizoen weinig in de problemen te komen in de Eredivisie, maar goed zo werkt het vaak niet. Mooie start in de EL!
 

Reinoud

Well-known member
Dit Ajax is heel wisselvallig, maar leg mij eens uit waarom zij niet mee kunnen strijden om plek 2? Ik zie ze nog niet zo stabiel zijn als PSV (voor ons zie ik eigenlijk alleen AZ als bedreiging), maar de rest is echt niet minder en ook zo instabiel als wat. Oke, AZ dus wel, maar gaan die dit een heel seizoen volhouden?
Eens hoor, verwacht dat wij steeds beter gaan worden. Samen met Feyenoord, AZ en Twente strijden wij voor de plekken 2-5.
 

Batigoal

Well-known member
Weet jij toevallig waar Svensson hiervoor heeft gespeeld.

Gisteren tweede helft Twente gekeken. Wat een groot verschil in commentaar zeg met Wietse
Sierd was net zo dronken als Ronald de Boer. In de 2e helft heette op een gegeven moment elke blanke speler Henderson. Hij speelde goed, maar hij liep echt niet overal.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan