Ik ken er eentje op MaltaWie verzint er nu een clubnaam met een J en een X. Dat zie je toch nergens in Europa.
Ook eentje in ZwitserlandIk ken er eentje op Malta
AJAEn in Frankrijk
Wij zijn de beste!
Pijnlijk.
Jep. Steijn is net 1 week te vroeg ontslagen...Ik moet het Maduro nageven: Ajax staat vandaag heel compact. Geven amper ruimte weg. Is in de fase waarin de ploeg momenteel zit wel even voldoende.
Zou me als ik jou was niet al teveel zorgen maken om zondag. Het lukt al een maand elke coach en z'n moeder om een antwoord te vinden op Brighton. Ik schat PSV momenteel hoger in.Jep. Steijn is net 1 week te vroeg ontslagen...
Toch apart dat een relatief onervaren coach als Maduro dat wel lukt en een coach die eigenlijk vooral vaak degradatievoetbal gespeeld heeft (en dan compact speelde als hij bij de grote clubs op bezoek kwam) dat niet lukte. Dat Steijn niet 1 op 1 zou matchen met het Ajaxsysteem was direct duidelijk, maar als er iets is wat hij goed zou moeten kunnen is ploegen compact laten spelen.
Of durfde hij dat niet en was hij bang voor de 'terugslag' dat Ajax altijd 4-3-3 moet spelen?