Ajax in Europa 2024/2025

JMD

Well-known member
Zou me als ik jou was niet al teveel zorgen maken om zondag. Het lukt al een maand elke coach en z'n moeder om een antwoord te vinden op Brighton. Ik schat PSV momenteel hoger in.
Neuh, zorgen maak ik me idd niet... Maar ik had graag live bij een 10-0 willen zitten... ;) Dat gaat nu niet gebeuren, wordt alleen nu een reguliere 3-0 ofzo denk ik (oke, 3-1, want we zullen wel weer een idiote pingel weggeven)

Idd opvallend dat Brighton zo slecht draait.
 

Abubakari

Well-known member
Wat een ellende, en dit gaat nog maanden duren en na de wedstrijden waarvan je van tevoren al weet dat je ze verliest komen de wedstrijden als Volendam thuis die je met 0-1 verliest, het wordt kortom alleen nog maar erger. Ik ken wel janke.
 

Jef400

Well-known member
Wat een ellende, en dit gaat nog maanden duren en na de wedstrijden waarvan je van tevoren al weet dat je ze verliest komen de wedstrijden als Volendam thuis die je met 0-1 verliest, het wordt kortom alleen nog maar erger. Ik ken wel janke.
Misschien zorgt het eens voor wat nederigheid in het Amsterdamse. Dat wzawzdb-gedrag gaat zich op een gegeven moment tegen die club keren. Laat dit alsjeblieft het moment zijn. Laat Ajax maar een keer zweten of ze überhaupt in de Eredivisie blijven. Kun je gelijk de supporters van de succesfans scheiden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Misschien zorgt het eens voor wat nederigheid in het Amsterdamse. Dat wzawzdb-gedrag gaat zich op een gegeven moment tegen die club keren. Laat dit alsjeblieft het moment zijn. Laat Ajax maar een keer zweten of ze überhaupt in de Eredivisie blijven. Kun je gelijk de supporters van de succesfans scheiden.
Wat een geneuzel, dat WZAWZDB wordt gebruikt door een klein gedeelte van de supporters. Ik ken er heel wat in mijn omgeving en geen eentje loopt hier mee rond dus dit is echt iets wat vooral in de media en bij andere supporters leeft. Wel leuk om op terug te blijven komen natuurlijk dus daar hebben we dit forum gelukkig voor.
 

Miramar

Well-known member
Wat een ellende, en dit gaat nog maanden duren en na de wedstrijden waarvan je van tevoren al weet dat je ze verliest komen de wedstrijden als Volendam thuis die je met 0-1 verliest, het wordt kortom alleen nog maar erger. Ik ken wel janke.
Na PSV uit gaat jouw club gewoon haar potjes winnen.
 

JMD

Well-known member
Na PSV uit gaat jouw club gewoon haar potjes winnen.
Jep. Ongetwijfeld niet allemaal, daar is het nog veel te wiebelig voor, maar van die laatste 8 duels (incl. de inhaalduels) gaat Ajax er echt wel een stuk of 4-5 winnen. Meer dan genoeg om uit de degradatiezone te komen (waar ze in de basis qua verliespunten nu ook al niet staan natuurlijk, sterker nog, qua verliespunten is plek 5 dichterbij dan plek 16)
 

Abubakari

Well-known member
AJAX: Ramaj,Gaaei,Sutalo,Hato,Rensch,
Vos,Hlynsson,Taylor,Berghuis,Brobbey,
Bergwijn

BRIGHTON & HOVE: Verbruggen,Milner,
Dunk,v.Hecke,Veltman,Adingra,Dahoud,
Fati,Gross,Mitoma,Pedro

Rensch lb ipv Martha en Vos voor de geblesseerde vd Boomen.
Hup Ajax!

edit Johnny gooit de verdediging overhoop, Haro lb en Rensch in het centrum.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax! Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Winnen zullen we niet, maar hopelijk zien we wel vooruitgang in het spel.
 
Bovenaan