Ajax in Europa 2024/2025

JMD

Well-known member
Hier kan je als Ajax wel mee verder lijkt me. Goed gespeeld, alles gegeven, ja het staat nog niet goed achterin, maar voorin was het wel beter dan afgelopen weken
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hier kan je als Ajax wel mee verder lijkt me. Goed gespeeld, alles gegeven, ja het staat nog niet goed achterin, maar voorin was het wel beter dan afgelopen weken

Tegen een tegenstander waarbij het achterin ook slecht stond.
 

Abubakari

Well-known member
Vos komt duidelijk nog tekort voor dit niveau.
Mwoah, vond hem wel goed invallen. Eerste kaart was onzin, tweede niet.
3-3 is wel terecht, het was in elk geval niet saai en ze creëerden aardig wat, vooral die van Bergwijn moet er in. Al is 1 goal uit 4 opgelegde kansen van Taylor ook wel mager. Aan de andere kant ben je ook wel weer erg kwetsbaar achterin, zelfs op het eind toen er 6 verdedigers stonden.
Nou ja, ik had een nederlaag verwacht, gedurende de wedstrijd op winst gehoopt, echt blij ben ik nou ook weer niet met een punt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, meer dan ik verwacht had maar wel weer een verbetering.
Ben bang dat Feyenoord zondag te vroeg komt, 2 dagen minder rust kan nog wat schelen vrees ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vorig seizoen zag je die twee dagen minder rust niet zo. Het seizoen ervoor was Feyenoord toen echt na een uur leeg. Dat kan best invloed hebben. Maar goed, als je de resultaten van de afgelopen twintig jaar erbij pakt is er wel reden tot enig optimisme aan jullie kant.
 

Miramar

Well-known member
In de poule van Ajax komt AEK voor de 3e keer op voorsprong in Brighton. Dat is jammer, want op papier lijkt AEK de zwakste van de groep... Ajax moet over 2 weken naar Athene, als het dan zo blijft als nu kom je met verlies op 5 punten van de Grieken...
De bekende Nederlandse kwaal. Ook alleen in Nederland worden andere teams van te voren bestempeld als op papier zijn de zwak. Terwijl we er zelf ook helemaal niets van bakken en de bestempelde clubs gewoon doorgaan.
 

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax! Helaas een beetje misgerekend en nu nog in de bergen, dus te weinig signaal voor beelden of radio. Wie weet nog ergens in de 2e helft.
 

erka

Well-known member
Als de Uefa ballen heeft Grieken voortaan zonder publiek, schijtvolk inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan