Ajax in Europa 2024/2025

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als ik die Vos zo zie spelen, vraag ik me echt af waarom Mislintat zo nodig Tahirovic en Mannsverk moest halen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beide backs vallen me verdedigend echt niet mee. Hier struikelt die Gaaei ook weer bijna over z'n eigen benen na een hele simpele kap van Aubameyang.
 

Batigoal

Well-known member
Beide backs vallen me verdedigend echt niet mee. Hier struikelt die Gaaei ook weer bijna over z'n eigen benen na een hele simpele kap van Aubameyang.
Gaeei is echt typisch zo'n aanvallende back die dan best zijn toegevoegde waarde heeft, zeker nu we niet zo dik bezet zijn op rechtsbuiten, maar verdedigend zwak.
 

JMD

Well-known member
In de poule van Ajax komt AEK voor de 3e keer op voorsprong in Brighton. Dat is jammer, want op papier lijkt AEK de zwakste van de groep... Ajax moet over 2 weken naar Athene, als het dan zo blijft als nu kom je met verlies op 5 punten van de Grieken...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
5 spelers voor 2 posities, waarvan 1tje er net komt kijken, lijkt me geen overbodige luxe als je op 3 fronten mee wil doen.
Dat mag jij vinden. Ik vind een derde 'zes' geen prioriteit, gelet op de gaten elders in de selectie.
 
Bovenaan