Het kan zijn dat ie liever niet heeft dat 18-jarige spelers 50 wedstrijden in hun eerste seizoen spelen.Als ik die Vos zo zie spelen, vraag ik me echt af waarom Mislintat zo nodig Tahirovic en Mannsverk moest halen.
Het kan ook zijn dat ik daarom zeg Tahirovic én Mannsverk, waardoor Vos oorspronkelijk derde keus was.Het kan zijn dat ie liever niet heeft dat 18-jarige spelers 50 wedstrijden in hun eerste seizoen spelen.
Gaeei is echt typisch zo'n aanvallende back die dan best zijn toegevoegde waarde heeft, zeker nu we niet zo dik bezet zijn op rechtsbuiten, maar verdedigend zwak.Beide backs vallen me verdedigend echt niet mee. Hier struikelt die Gaaei ook weer bijna over z'n eigen benen na een hele simpele kap van Aubameyang.
5 spelers voor 2 posities, waarvan 1tje er net komt kijken, lijkt me geen overbodige luxe als je op 3 fronten mee wil doen.Het kan ook zijn dat ik daarom zeg Tahirovic én Mannsverk, waardoor Vos oorspronkelijk derde keus was.
Dat mag jij vinden. Ik vind een derde 'zes' geen prioriteit, gelet op de gaten elders in de selectie.5 spelers voor 2 posities, waarvan 1tje er net komt kijken, lijkt me geen overbodige luxe als je op 3 fronten mee wil doen.
Omdat hij de volgende wedstrijd geschorst isAls ik die Vos zo zie spelen, vraag ik me echt af waarom Mislintat zo nodig Tahirovic en Mannsverk moest halen.