Ajax CL seizoen 2021-22

gevegt

Well-known member
Op LdL hebben ze het over een eigen doelpunt en een totaal onterecht afgekeurd doelpunt.
 

Batigoal

Well-known member
Trainingspartijtje. Heerlijk om zo ontspannen een CL-wedstrijd te kijken. Valt genoeg op te merken over de uitslag, maar 6 punten uit de eerste 2 is een geweldige start.
 

Abubakari

Well-known member
Heb jij wel opgelet in 18/19?
Ik bedoel niet dat Ajax thuis altijd goed speelt, ik bedoel dat Ajax in de CL vaak net wat beter speelt.

Ajax in vorm in een volle Arena in de CL waar ze vaak net wat meer laten zien.Maar thuis gaat het nog wel eens wat moeizamer
Maar had inderdaad een komma na Arena gemoeten voor de duidelijkheid. Al zie je in de daaropvolgende zin al wel dat ik opgelet heb, niet alleen in 18/19, maar ook de seizoenen er na lieten ze thuis meer liggen dan uit.
Maar dat terzijde.

Goeie aankoop, die Berghuis. Zou zeiden dat ie zelden zou scoren in de Europa Cup las ik. Valt best mee eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax! Heerlijke wedstrijd en een echte test om te zien waar dit Ajax staat. Dortmund is voor ons op papier de favoriet, ook al spelen we thuis. Dat is een andere rol dan Ajax gewend is normaal gesproken, dus mooi om te zien wat we kunnen brengen die een ploeg die zelf geweldig kan voetballen. Al verwacht ik dat Dortmund vanavond gokken op de counter waarmee ze ook prima uit de voeten kunnen. Verdedigend zijn ze niet geweldig, dus daar liggen wel kansen.
 

Reinoud

Well-known member
Helaas minimaal de eerste helft missen. Ben erg benieuwd, hup Ajax! Niet verliezen en volgende ronde komt wel heel dichtbij :)
 

Eef de Kip

Well-known member
Hup Ajax, ik vermijd het hier maar weer.
Ik hoop dat ze er niet in tuinen als de jonkies vanmiddag deden, die gingen er behoorlijk hard vanaf met 1-5.

Hup Ajax!!
 
Bovenaan