Ajax CL seizoen 2021-22

gevegt

Well-known member
Zeker weten, heerlijke avond. Dat Dortmund (en eerder Sporting) het niet bij kunnen benen is de verdienste van Ajax. Je moet wel een heel zure PSV’er zijn wil je dat niet zien. Wat een veegpartij, had gewoon 9-2 ofzo kunnen zijn.
Ajax speelt erg goed en Dortmund zakt wel heel ver weg deze wedstrijd.
Terechte uitslag derhalve.
Je moet wel een hele slechte lezer zijn en tevens een fobie jegens PSV hebben.
 

zwammy

Well-known member
Mooie pot, gefeliciteerd Ajacieden. Als ik vanavond kijk ben ik heel blij dat we een divisie lager spelen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou, gewoon 95 minuten lang geen seconde het idee hebben dat je ook maar een tegengoal krijgt, dat is wel mooi.

Ik kijk niet door een Ajaxbril, dus ik hoop wel dat de echte fans ook gezien hebben dat alles klopte en dat alles liep. Dat gebeurt niet elke week/weekend.
 

Abubakari

Well-known member
Je moet wel een hele slechte lezer zijn en tevens een fobie jegens PSV hebben.
Je voelde je aangesproken?

Ik heb het wel over jou als ik zeg dat jij de lastste bent die het moet hebben over andermans fobie jegens clubs.

Maar belangrijker, mooi dat ze weer zo’n hoog niveau halen in de CL, als de concentratie optimaal is en iedereen op de toppen van zijn kunnen speelt. Jammer, maar ook logisch, dat dat niveau in de eredivisie zo vaak niet gehaald wordt.
 

Mario

Well-known member
Maar na deze overwinning is Ajax echt het Bayern van Nederland?
Qua populariteit in eigen land wel 🤔

Maar geweldig resultaat natuurlijk, en knap hoe ze zich staande houden in de CL. Ik ben benieuwd hoe ver ze kunnen reiken dit seizoen.
 
Bovenaan