Ajax 2015/2016

Pascallovic

Well-known member
De mogelijke tegenstanders van Ajax zijn ook bekend.

Young Boys of Panathinaikos lijken met het meest gunstig.
Die zijn al weken bekend.

Ik hoop op Rapid Wien, wil wel eens naar Wenen en zie niet waarom dat zwaarder zou zijn dan Young Boys of Panathinaikos.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die zijn al weken bekend.

Ik hoop op Rapid Wien, wil wel eens naar Wenen en zie niet waarom dat zwaarder zou zijn dan Young Boys of Panathinaikos.

Sterker nog, ik vermoed dat Rapid Wien zwakker is dan Young Boys en Panathinaikos.
 

Batigoal

Well-known member
Eerste ronde is weer tegen zo'n club waar tegen je als Nederlandse club kansrijk acht, maar je met een slechte dag er gewoon uitvliegt. De ronde daarna redt je sowieso niet, dus we concentreren ons maar op de Europa League.
 

vakx2.0

Banned
Nu halen jullie al gauw meer voldoening uit verlies van Ajax dan bij de winst van je eigen club, maar dat ter zijde.

Alleen al vanwege het feit dat PSV heel veel meer miljoenen krijgt toebedeeld als Ajax in de voorronde struikelt, is reden genoeg voor een zulks voldoening.

En andersom gold voor Ajacieden ongetwijfeld hetzelfde.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Alleen al vanwege het feit dat PSV heel veel meer miljoenen krijgt toebedeeld als Ajax in de voorronde struikelt, is reden genoeg voor een zulks voldoening.

En andersom gold voor Ajacieden ongetwijfeld hetzelfde.

Voor een groot aantal Ajacieden wel, vind het zelf erg sneu. Vind het alleen maar leuk als een Nederlandse ploeg zo ver mogelijk komt in Europa.

Uiteindelijk heb je er als PSV toch ook veel meer aan als er straks twee ploegen rechtstreeks in de Champions League mogen spelen.
 
Bovenaan