Past tegenwoordig niet meer in de agenda van de voorbereiding. Tegenwoordig moeten we telkens al voor augustus aan de bak met Europese voorrondes of bijvoorbeeld een Cruijf-schaal, waardoor je het gewoon niet meer in de voorbereiding krijgt. Of je moet hem halverwege juli gaan organiseren, maar daar zitten de aansprekende tegenstanders niet op te wachten die dan pas net aan de voorbereiding zijn begonnen.Waarom zijn ze trouwens ooit gestopt met het Amsterdam Tournament? Wilde Arsenal niet meer?
We gaan op dezelfde voet verder als vorig seizoen. Hopen dat de tegenstander de ballen er in schiet.Heb de eerste 20 minuten gemist van Ajax - Dinamo maar vind het nog niet heel overtuigend. Ben benieuwd naar de reserves
Was dat ??n van die vrouwenmeppers?Ik vind het ergens wel een slim idee om iedereen zoveel mogelijk kans en speelminuten te geven. Ben benieuwd of El Azzouzi dit jaar al zal doorbreken.
Klopt inderdaad.Was dat ??n van die vrouwenmeppers?
Klopt inderdaad.
Heb een abbo gekocht voor een seizoen voor AjaxTV maar die gaat telkens korte tijd offline... Lekker...
Zonde van je geld.
Ik zit net te bedenken: is Nordsjaelland niet een beetje een aparte tegenstander in deze fase van de voorbereiding? Volgens mij beginnen de Denen veel eerder aan de competitie.
Ajax moet natuurlijk eind deze maand al "voor het echie" spelen in de voorronde Champions League, wellicht dat ze daarom een tegenstander zoeken die al wat verder in de voorbereiding is. Nordsjaelland begint over een week met de competitie inderdaad.