Ajax 2015/2016

Max

Administrator
Forumleiding
Over dat beste elftal. Misschien zou het eigenlijk wel gewoon zo moeten staan.

Tete, Heitinga, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Serero; Schone, El Ghazi, Fischer.

Maar goed wie ben ik.

Ik zou Cillessen sowieso ook opstellen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik weet het niet zo met Heitinga. Ik heb de indruk dat ze niet zo wild zijn van 'm terwijl er toch alle reden is om Veltman ff een tijdje rust te gunnen. Dat geldt ook voor Klaassen trouwens zeg, die is echt mijlenver verwijderd van z'n vorm van vorig jaar. El Ghazi in de spits kun je is proberen maar ik ben bang dat centraal nou net zijn positie niet is .
 

Eresd?g?

Banned
Over dat beste elftal. Misschien zou het eigenlijk wel gewoon zo moeten staan.

Tete, Heitinga, Riedewald, Dijks; Bazoer, Klaassen, Serero; Schone, El Ghazi, Fischer.

Maar goed wie ben ik.
Cillessen keeper, Tete Heitinga Riedewald en Dijks verdedigen, Klaassen Bazoer en Sch?ne middenveld, El Ghazi Fischer en Younes aanvallen
 

Marinos

Well-known member
Ik weet het niet zo met Heitinga. Ik heb de indruk dat ze niet zo wild zijn van 'm terwijl er toch alle reden is om Veltman ff een tijdje rust te gunnen. Dat geldt ook voor Klaassen trouwens zeg, die is echt mijlenver verwijderd van z'n vorm van vorig jaar. El Ghazi in de spits kun je is proberen maar ik ben bang dat centraal nou net zijn positie niet is .
Tja ik weet het ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat Heitinga het slechter doet dan Veltman.

El Ghazi schijnt in de jeugd vaker als spits gespeeld te hebben. Dus het Is een optie.

Overigens denk ik dat de vele wisselingen voorin ook niet voor veel houvast zorgen bij de andere spelers. En voor veel vertrouwen bij de aanvallers.
 

Shayman

New member
Ik weet het niet zo met Heitinga. Ik heb de indruk dat ze niet zo wild zijn van 'm terwijl er toch alle reden is om Veltman ff een tijdje rust te gunnen. Dat geldt ook voor Klaassen trouwens zeg, die is echt mijlenver verwijderd van z'n vorm van vorig jaar. El Ghazi in de spits kun je is proberen maar ik ben bang dat centraal nou net zijn positie niet is .

Hij hoeft ook niet beter te zijn als Veltman als hij de andere 3 achterin net wel dat metertje beter neer kan zetten, die 3 lopen ook niet echt over van ervaring maar hebben het wel in zich om een keer een stap omhoog te kunnen maken.
 
Bovenaan