Aftellen naar het nieuwe seizoen, JC Schaal: Feyenoord - PSV

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prima tweede helft van Feyenoord. Tot de wissel werd PSV aardig overklast. Jammer dat de goal niet viel, maar het biedt perspectief.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Aftellen naar het nieuwe seizoen, JC Schaal: Feyenoord - PSV

Gebrek aan creativiteit. Ik heb het idee dat Kuyt en Nelom beter tot hun recht komen rechts en links op de bank naast Van Bronckhorst. Haal toch maar die Ziyech op.

Ik heb overigens besloten om maar gewoon de trein naar Amsterdam Zuid te nemen. Binnen een half uurtje aan een lekker biertje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ach, hij heeft als spits en aanvoerder wel zijn verantwoordelijkheid genomen. Dat ie verder een slecht penaltynemer is maakt niets uit.

Precies. Was laf geweest als hij zich voor de strafschop had laten wisselen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ach, hij heeft als spits en aanvoerder wel zijn verantwoordelijkheid genomen. Dat ie verder een slecht penaltynemer is maakt niets uit.
Ook echt met elkaar te vergelijken of je nu 5 verschillende penaltynemers nodig hebt of slechts eentje. Niemand beweerd dat Luuk de eerste strafschoppen nemer bij PSV moet zijn. Echter in een penaltyserie hoor je als aanvoerder en spits een van de vijf te zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat een verschil tussen de 1e en 2e helft. Voor de thee PSV veel sterker en erna (met name de eerste 20 minuten) een sterk Feyenoord gezien.

Wat een dramatuintje overigens. Competitie moet nog beginnen en dan ligt het veld er al zo belabberd bij. Foei!!!
 

Mario

Well-known member
Ik heb geloof ik niet veel gemist, het was in ieder geval rustig vanavond op de stadionweg. Maar ik las dat Max de trein terug heeft genomen, vandaar ...
 

JMD

Well-known member
Prima tweede helft van Feyenoord. Tot de wissel werd PSV aardig overklast. Jammer dat de goal niet viel, maar het biedt perspectief.

Klopt. Maar toen PSV overklast werd was het ook meer van 'de ballen er in pompen'. Ik heb weinig idee?n gezien bij Feyenoord.... Kan nog wel eens problematisch worden als je tegen kleine ploegen speelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Maar toen PSV overklast werd was het ook meer van 'de ballen er in pompen'. Ik heb weinig idee?n gezien bij Feyenoord.... Kan nog wel eens problematisch worden als je tegen kleine ploegen speelt.

Klopt. Weer enorme creatieve armoede en een erg matige trainer op de bank. Zelfs als Berghuis erbij komt is het creatief armoedig. Wat zou het lekker zijn als je een Ziyech in het elftal had.
 
Bovenaan