Aftellen naar het nieuwe seizoen, JC Schaal: Feyenoord - PSV

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mocht Van Ginkel nou komen, dan gaat Hendrix toch niet weer naar de bank? Wat was hij goed zeg, gisteren! Veruit de beste man op het veld.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mocht Van Ginkel nou komen, dan gaat Hendrix toch niet weer naar de bank? Wat was hij goed zeg, gisteren! Veruit de beste man op het veld.

Reken maar van wel.. Van Ginkel moet je gewoon niet doen als je daar iemand uit eigen jeugd hebt die het top doet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Reken maar van wel.. Van Ginkel moet je gewoon niet doen als je daar iemand uit eigen jeugd hebt die het top doet.

Kijk, mij maakt het verder niet uit. Maar zoals Hendrix gisteren speelde, heb je echt een hele dynamische middenvelder, met fysieke kracht, loopvermogen en een goede pass. Zo compleet is geen enkele andere middenvelder van PSV. Zo vaak heb ik hem niet zien spelen, maar op basis van gisteren zou hij bij mij zo'n beetje als eerste op het wedstrijdformulier staan.

Overigens is een extra middenvelder voor PSV geen overbodige luxe. De drie die nu in de basis staan, zijn prima. Maar daar achter is het behoorlijk karig.
 

JMD

Well-known member
Reken maar van wel.. Van Ginkel moet je gewoon niet doen als je daar iemand uit eigen jeugd hebt die het top doet.

Gedeeltelijk mee eens ja. Maar wat als er iemand geblesseerd/geschorst raakt... Wie dan??
 

JMD

Well-known member
Overigens is een extra middenvelder voor PSV geen overbodige luxe. De drie die nu in de basis staan, zijn prima. Maar daar achter is het behoorlijk karig.
Precies. We zijn na vorig seizoen ook Schaars kwijtgeraakt. Dat was geen topper, maar een goede voor op de bank.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Misschien niet voor de hand liggend, maar als ik de keuze heb uit Hendrix, Van Ginkel, Guardado en Propper, voor drie posities, dan zou ik zeker tegen mindere tegenstanders Guardado laten banken. Tegen sterkere teams wellicht Propper dan.
 

JMD

Well-known member
Misschien niet voor de hand liggend, maar als ik de keuze heb uit Hendrix, Van Ginkel, Guardado en Propper, voor drie posities, dan zou ik zeker tegen mindere tegenstanders Guardado laten banken. Tegen sterkere teams wellicht Propper dan.

Ik zou misschien gewoon 4-4-2 gaan spelen met allevier de middenvelders, De Jong in de spits en dan Locadia of Narsingh of Pereiro er omheen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou misschien gewoon 4-4-2 gaan spelen met allevier de middenvelders, De Jong in de spits en dan Locadia of Narsingh of Pereiro er omheen.

Ook een goede optie. Zo goed zijn jullie buitenspelers niet. Ja, ik ben wel fan van Pereiro. Maar dat vind ik meer een speler voor in de as. In een 4-4-2 als tweede spits om De Jong heen ideaal.
 

JMD

Well-known member
Ook een goede optie. Zo goed zijn jullie buitenspelers niet. Ja, ik ben wel fan van Pereiro. Maar dat vind ik meer een speler voor in de as. In een 4-4-2 als tweede spits om De Jong heen ideaal.
Locadia is ook geen buitenspeler... Alleen Narsingh eigenlijk. Maar die komt nog geen bejaarde voorbij de laatste tijd.
 
Bovenaan