Maar kun je ook een tijdschema maken met de Nederlandse tijden?Bij aanvangstijden gelieve Egyptische tijd aan te houden, 'want het toernooi speelt zich af in Afrika'.
De topictitel is enigszins misleidend omdat het toernooi oorspronkelijk gepland was voor 2021.
De Comoren en (The) Gambia maken hun debuut.
Maar kun je ook een tijdschema maken met de Nederlandse tijden?
Als ik de Afrikaanse tijden in Nederland aanhoud ben ik of veel te vroeg of veel te laat.Het houdt jou wel bezig, he? Vreemd dat je om een schema vraagt met Nederlandse tijden terwijl het Afrikaans voetbal betreft. Maar dat terzijde.
In Nederland is het even laat als in KameroenHet houdt jou wel bezig, he? Vreemd dat je om een schema vraagt met Nederlandse tijden terwijl het Afrikaans voetbal betreft. Maar dat terzijde.
In Nederland is het even laat als in Kameroen
Als ik de Afrikaanse tijden in Nederland aanhoud ben ik of veel te vroeg of veel te laat.
Maar laat maar zitten , die wedstrijden zullen toch wel niet op tijd beginnen.
Doen er per team ook nog wel wat blanken mee , of zit er alleen een blanke Duitse excuus coach op de bank ?
Zoals je op het kaartje kunt zien grenst Malawi niet aan Zimbabwe.Malawi wordt in oostelijk Afrika omringd door Zambia, Zimbabwe, Mozambique en Tanzania.
Een groot deel van ’s-lands oppervlakte wordt ‘ingenomen’ door het Meer van Malawi. Het meer zélf heeft de bijnaam ‘Kalendermeer’ omdat het 365 mijlen lang is en 52 mijlen breed.
Het nationale voetbalterm, ‘The Flames’, ontleent haar bijnaam aan het Meer van Malawi. In het Bantu dialect van de ‘Chewa’-taal is de term ‘Malawi’ verbasterd tot ‘Maravi’, hetgeen ‘Vlammen’ betekent.
Het is de ‘rode gloed’ in de aanschijn op het meer van de Oost-Afrikaanse zon die de inspiratiebron werd voor de bijnaam.