Africa Cup of Nations 2019

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had begrepen dat hij niet heen wilde omdat hij geen eerste keeper zou zijn EN omdat hij bang was om zijn plaatst kwijt te raken aan Krul.

Precies. Dat eerste vind ik vreemd als zijn concurrent voor Sevilla B speelt.
 

Batigoal

Well-known member
Ik lees dat Kameni sinds een tijdje ruzie heeft met de voetbalbond van Kameroen, vandaar dat ze moeten kiezen uit deze jonkies op doel.
 

Makanaky

Well-known member
Guy Ndy Assembe is ook nergens. Ook een recente international die op een behoorlijk niveau actief is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hah, Aboubakar lijkt Kameroen naar de overwinning te schieten. Ongelooflijk eigenlijk, na al dat gedoe voor het toernooi.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vond het wel mooi dat Kameroen in het slot met de overwinning vandoor ging. Heb met een schuin oog gekeken, maar was al bang dat Egypte er weer mee vandoor ging. Dat team vind ik ondanks de individuele klasse van Salah niet erg aantrekkelijk.
 

Batigoal

Well-known member
Hakim Ziyach die hoogstpersoonlijk Seedorf en Kluivert vloert. Zijn tweede was lekker ingeschoten op typische Ziyech-manier. Met ook Onana en Mazraoui als basisspelers had dit duel sowieso een hoog Ajax-gehalte.

Nadeel is door dit resultaat wel dat kwalificatie voor Malawi nu een stuk verder weg is; bij puntverlies van Marokko was het wel re?el.
 

Mario

Well-known member
Het is trouwens nog de vraag of Kameroen de organisatie mag doen. Men heeft moeite de financiering rond te krijgen. Marokko zou al interesse hebben om het toernooi over te nemen.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is trouwens nog de vraag of Kameroen de organisatie mag doen. Men heeft moeite de financiering rond te krijgen. Marokko zou al interesse hebben om het toernooi over te nemen.
Sterker nog, ze hebben de organisatie al afgepakt van Kameroen.
 

Batigoal

Well-known member
Sierra Leone is vanwege corruptie bij de bond uitgesloten van deelname. Hierdoor zijn Ghana en Kenia gekwalificeerd voor het eindtoernooi. Voor Kenia wordt het de 6e deelname aan het toernooi. Victor Wanyama is de bekendste speler van het team.
 
Bovenaan