Ik ben links noch rechts. Ik ben a politiek.
Maar bij jou zit het dus gewoon in de genen dat je een racist en fascist en een nsb'er bent.
Vandaar ook je steun aan een KKK fan, racist en fascist. De buitenlanders zijn de nieuwe joden en SanMark Mussert roept hoezee en gaat voorop in de strijd.
Om maar een beetje te antwoorden in jouw stijl.
Nee hoor de framing komt meestal in eerste instantie van jou kant, en daar ga ik dan met een gestrekt been erin.
En heel het riedeltje komt zeer ANTIFA over komen.
En het is meer de overheid waar ik tegen ben dan de gelukszoekers die logischer wijs voor het beste gaan. Daar mag je als land best tegen verdedigen ipv helemaal uit te leveren.
Het word allemaal onder het tapijt geveegd en na lang aandringen komt er iets boven water qua criminaliteit cijfers van al die AZC's in Nederland.
Asielzoekers die iemand hebben verkracht een lagere straf geven omdat ze anders misschien wel worden uitgezet. Van de zotte.
Een Somalisch gezin dat zelf naar Engeland is gegaan , daar na een paar jaar er achter komt dat het toch niet het beloofde land is, met hangende pootjes naar Nederland gaat en voor 18K in een hotel mag komen te zitten.
Dat heb ik tegen deze overheid en niet tegen dat Somalische gezin wat ik nog gelijk geef ook dat ze de randjes opzoeken. De regering, overheid , justitie en wat ik nog meer vergeten ben daarin , die verwijt ik dat.
Maar goed, we zullen zien hoe ontspannen en relaxed Lisa en zus over een jaar of 5 s'nachts nog ontspannen naar huis kunnen fietsen zonder in angst te zitten.
Het hele asielzoekers gebeuren is zo'n verdien industrie, dat daardoor niemand er wat aan doet. Hetzelfde zie je nu gebeuren met de hele klimaat discussie en wat daar door een select groepje bij elkaar gegraaid word.
Ik ben niet tegen de asielzoeker , wel tegen de gelukszoekers die al lang weg hadden gemoeten of tegen de gelukszoekers die zich hier misdragen hebben en nog steeds niet zijn uitgezet.
En dat is dus ook een overheid kwestie.
Maar goed bovenstaande bekt wat minder lekker , dus volgende keer alleen je eigen tekst maar weer herhalen.