Africa Cup of Nations 2019

Susa

New member
Wel jammer voor onze Marokkaanse medelanders. Zou toch leuk zijn als Marokko een keer die cup gaat pakken.
 
G

Gast

Guest
Blijft toch jammer, verlengen op deze manier. Er wordt nauwelijks meer gevoetbald. E?n van de weinige punten waarop ik het wel een beetje eens ben met van Basten.
 

Mario

Well-known member
Toch opvallend dat Egypte. Bij de Afrika Cup hebben ze een mooie palmares, maar op het WK zijn ze bijna nooit aanwezig.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een mooie goals gisteravond van Jordan Ayew, Mpoku en Salah! En altijd leuk als beide broers Ayew scoren.

Dat Egypte door stoot naar de finale kwam dankzij doelman El-Hadary, want eigenlijk was Burkina Faso de bovenliggende partij. Wel een mooie finale tussen Ghana en Egypte. Ghana heeft beter spel, maar het resultaatvoetbal van Egypte heeft ze in het verleden heel vaak geloond. In de groepsfase kwamen de twee landen elkaar al tegen. Toen won Egypte met 1-0, hoewel Ghana toen al zeker was van de groepswinst.
 

Batigoal

Well-known member
Huh, Ghana moet eerst nog maar eens van die Kameroense slagers zien te winnen vanavond.

Je hebt helemaal gelijk, wat een domme fout. Ik zocht al online naar de andere halve finale, maar kon al niets recent vinden van Ghana. Misschien niet meer tegelijk voetbal kijken tijdens mijn werk. :oops:
 

Mario

Well-known member
Dat zullen ze je bij de Afrikaanse bond vast niet in dank afnemen, dat je al heb gelekt wie de finalist wordt.
 

Makanaky

Well-known member
Toch een terechte finalist, Ghana liet bij vlagen wel wat zien maar kon niet domineren. Zeker het 1e halfuur zetten de Kameroeners zoveel druk dat men er niet aan te pas kwam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou toch geen eerste keeper zijn. Misschien een beetje spijt. Hij is door in Amsterdam te blijven wel definitief van Krul af.
 

Makanaky

Well-known member
De huidige 1e doelman is de reservekeeper van Sevilla B en tevens Onana's neef. Speelt echt nooit.
 
Bovenaan