AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

noordooster

Well-known member
Hoezo heb ik precies lange tenen dan?

lange tenen hebben =lichtgeraakt zijn

Vanwege je reacties. Eerst vragen : Maar wie zegt dat dan ? Terwijl algemeen bekend is dat " dat moet te doen zijn " nogal eens gezegd wordt.
En je 2e reactie heeft helemaal aan dat je overgevoelig bent wat dit onderwerp betreft.

de waan

Well-known member
lange tenen hebben =lichtgeraakt zijn

Vanwege je reacties. Eerst vragen : Maar wie zegt dat dan ? Terwijl algemeen bekend is dat " dat moet te doen zijn " nogal eens gezegd wordt.
En je 2e reactie heeft helemaal aan dat je overgevoelig bent wat dit onderwerp betreft.

Het begint werkelijk hilarisch te worden.

Het graaft je een ongeluk in dit topic om van een jaar terug welgeteld twee posts te vinden van ??n en dezelfde Ajacied die w?l goede hoop heeft dat Ajax kan winnen van Rapid Wien en dan getuigt het van lichtgeraaktheid als ik daar (naar bleek dus zeer terechte) vraagtekens bij zet. Waarbij je dus kennelijk nog steeds volhoudt dat je gelijk hebt.

Het onderwerp vind ik verder niet zo interessant. Ik hoop dat Ajax wint in Europa, maar dat geldt voor elke Nederlandse club. Veder heb ik niet zoveel met die club. De enige staat van opwinding bij mij (zij het heel lichtjes) is het gevolg van je gruwelijke eigenwijsheid die je tentoon spreid in dit topic.

Maar goed, zie maar verder. Ik ga weer leuke dingen doen.

noordooster

Well-known member
Het begint werkelijk hilarisch te worden.

Het graaft je een ongeluk in dit topic om van een jaar terug welgeteld twee posts te vinden van ??n en dezelfde Ajacied die w?l goede hoop heeft dat Ajax kan winnen van Rapid Wien en dan getuigt het van lichtgeraaktheid als ik daar (naar bleek dus zeer terechte) vraagtekens bij zet. Waarbij je dus kennelijk nog steeds volhoudt dat je gelijk hebt.

Het onderwerp vind ik verder niet zo interessant. Ik hoop dat Ajax wint in Europa, maar dat geldt voor elke Nederlandse club. Veder heb ik niet zoveel met die club. De enige staat van opwinding bij mij (zij het heel lichtjes) is het gevolg van je gruwelijke eigenwijsheid die je tentoon spreid in dit topic.

Maar goed, zie maar verder. Ik ga weer leuke dingen doen.

Als er 1 ding is wat hilarisch is, is het dat men zich hier zo druk maakt om niks ( ook jij )en dat men zoals in dit topic al enkele malen eerder is geconstateerd erg lange tenen heeft en overgevoelig reageert. Het lijkt haast alsof er een trauma verwerkt moet worden.
Maar jij snapt er dus werkelijk niets van. En maakt je net als een aantal anderen druk om niks.
Bovendien had ik voor mijn bijdrage hier nog nooit iets in dit topic gelezen en heb ik ook nergens aangegeven dat ik reageer op wat dan ook uit dit topic. Dat wordt ervan gemaakt. " Waar staat dat dan "
Ik zei eerder al, ik graaf nauwelijks. Maar ben toen maar even gaan zoeken. Eerst na de loting PAOK en daarna terug naar het begin van dit topic omdat dat van ongeveer een jaar geleden is. Toen waren er ook lotingen. Maar jij leest kennelijk niet dat ik dat al aangaf. Het zal de lichtgeraaktheid zijn.

Maar ik begrijp onderhand dat mijn zinnetje geassocieerd wordt met het niet door mij gebruikte woord arrogant.
En dat mag beslist niet, want als er 1 ding is wat Ajaxieden niet zijn is het arrogant.
Zouden ze daar in Rotterdam en Eindhoven en elders ook zo over denken ?

Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Maar ik begrijp onderhand dat mijn zinnetje geassocieerd wordt met het niet door mij gebruikte woord arrogant.
En dat mag beslist niet, want als er 1 ding is wat Ajaxieden niet zijn is het arrogant.
Zouden ze daar in Rotterdam en Eindhoven en elders ook zo over denken ?

Dit is inmiddels best achterhaald. Heel veel clubs in Nederland zijn arrogant en de fans al helemaal. Ieder jaar weer de Feyenoorders die na een paar goede resultaten 'Coolsingel' roepen, PSV-ers die hun club weer hoog ophemelen en er van uit gaan dat iedere tegenstander wel even van de mat getikt kan worden. Voor iedere clash met een topclub roept een middenmoter wel te winnen. Dat soort dingen krijg je nu wel allemaal. Of denk je van niet, noord-oester?

noordooster

Well-known member
Je hebt gelijk. Die de waan snapt er he-le-maal niets van.

Op dit punt reageert hij in ieder geval disproportioneel. Maakt hij van een mug een olifant en leest hij niet goed.
En dat moet haast wel te maken hebben met overgevoeligheid of lange tenen zou ik denken.
Met name over het amateurvoetbal weet en snapt de waan veel.
Ik ben het lang niet altijd eens met zijn meningen, maar dat vind ik niet een probleem.

noordooster

Well-known member
Dit is inmiddels best achterhaald. Heel veel clubs in Nederland zijn arrogant en de fans al helemaal. Ieder jaar weer de Feyenoorders die na een paar goede resultaten 'Coolsingel' roepen, PSV-ers die hun club weer hoog ophemelen en er van uit gaan dat iedere tegenstander wel even van de mat getikt kan worden. Voor iedere clash met een topclub roept een middenmoter wel te winnen. Dat soort dingen krijg je nu wel allemaal. Of denk je van niet, noord-oester?

Geen idee of dat achterhaald is.
Je zou wellicht een enquete kunnen houden en vragen bij welke club mensen dat woord het meest vinden passen.
Maar nogmaals, anderen, niet ik , beginnen hier over "arrogant".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan