Wat een gevoeligheid of pijnlijkheid zoals gevegt zegt, en wat een lage tenen hier.
( ik zag dat dat eerder in dit topic ook al enkele malen is geschreven )
Maar ik heb het idee dat door die emotie er wat minder goed gelezen wordt.
Ik zeg letterlijk:
Zoals elk jaar voorafgaand aan de voorronde Champions League van Ajax : Dat moet te doen zijn....
( Ik heb mensen over bv Be Quick Dokkum ergere dingen zien schrijven )
Nergens geef ik aan dat zulk soort opmerkingen alleen maar hier gezegd worden.
Ik lees en hoor ze ook elders.
Elders las ik oa:
De zwakste tegenstander en twee sfeervolle potjes dus zeker niet ongunstig. Dit moet te doen zijn omdat ze nauwelijks dynamisch en op druk spelen, ze zijn wel sluw maar ik denk hooguit niveau AZ .
Lekker boys, we gaan die Grieken slopen!
En op verzoek heb ik toch ook nog maar in dit topic opgezocht.
Overigens heb ik lang niet alles nagelezen.
Maar ook onderstaande opmerkingen vind ik er onder vallen.
Makje, tegen wie spelen we daarna? Of beter gezegd in welke pot zitten we bij de loting van de groepsfase? Of eigenlijk wie kunnen we treffen in de achtste finale?
Doe PAOK eerst maar.
Ook best.
En als we eerste in de groep worden ontlopen we de andere nummers 1. Doe Bayern dan maar in de achtste finale. Daarna Juventus, dan Real en in de finale Barcelona.
Dat rijtje zou Ajax moeten kunnen hebben.
Het wordt PAOK Saloniki. Niet ongunstig.
Ik sla RB Salzburg toch hoger aan dan Rapid Wien. Ajax moet normaal gesproken Rapid Wien kunnen verslaan. Ik zou het een stunt vinden als Ajax dit verliest.
Wat is er met de positief ingestelde Abu gebeurd? Kom op man. 0-3 vanavond.
HUP Ajax!
Ik heb wel vertrouwen in het seizoen en deze wedstrijd. Geen idee waar dit opgebasseerd is, maar we gaan gewoon knallen.
Dat denk ik ook. Ajax heeft zich goed versterkt. Dit moet gewoon te doen zijn.
Dat eerste. Maar daarin treffen jullie waarschijnlijk echt een zwakke ploeg. Moet wel lukken dus.