Batigoal
Well-known member
Waarom kwamen IJsland en Wales zo ver?
Dat was gewoon een team. Ajax is dat op dit moment nog niet.
Ok?.
Waarom kwamen IJsland en Wales zo ver?
Dat was gewoon een team. Ajax is dat op dit moment nog niet.
Maar ook onderstaande opmerkingen vind ik er onder vallen.
Ben je echt z? dom?
Hadden We dus toch Sightorson niet moeten verkopen.Ajax zou inderdaad zoals IJsland moeten spelen.
Uiteraard had je ook een andere trainer kunnen kiezen
Ik heb een hele poos gedacht dat het een kloon van Ronald was.
Ben je echt z? dom?
Kennelijk verschil van interpretatie.
Het hebben van lange tenen en het overgevoelig zijn staan goed lezen kennelijk in de weg.
Misschien nog teveel met het hoofd in het misantropisch regenwoud ?
In mijn oneindige goedheid (ik heb oa met zwakbegaafde kinderen gewerkt, het is me hier al vaker van pas gekomen en nu dus weer) leg ik het gewoon even uit
Als jij mijn overduidelijk cynisch/sarcastisch/ironisch bedoelde posts waarin ik me afvraag tegen wie we in de finale moeten moet gebruiken om je gelijk te halen, tsja...
Komt nog bij dat je dan tot een jaar terug moet om posts van VC te vinden die wel optimistisch was over Rapid Wien, als je dan toch zo ver terug gaat, neem dan ook de posts mee waarop VC reageert. Die van mij waarin ik ook al voor de uitwedstrijd zeg dat het hem niet gaat worden.
Dan citeer je nog een Ajax hater/Feyenoord fan om je punt over onrealistische Ajacieden te maken.
DVK lacht in zijn vuistje (of hardop) om zoveel koddige onnozelheid, maar jij hebt het niet in de gaten. Omdat ik het ook wel sneu vind als iemand zichzelf voor schut zet zeg ik het gewoon nog even tegen je. Moet je nu dus wel ophouden met dat domme gelul, want anders zoek je het maar uit.
En voor de volledigheid (en om on topic te komen), net als vorig jaar heb ik er geen vertrouwen in. Ik denk dat ze weer kwetsbaar achterin zijn en dat deze voorbereiding het broze zelfvertrouwen volledig in puin heeft geschoten. Maar ik laat me graag verrassen.
Zijn dat allemaal Ajaxieden dan ?
Het krioelt er hier van lijkt het.
Ze zijn wel super gevoelig he.
En ik las ook enkele keren het woord arrogant.
Daar was ik zelf nog niet op gekomen, maar is dat hetzelfde als hoog in de bol ?
pffffffffff ironie....
Begin jij ook al . Ook slechte lezer dus.
En waarschijnlijk dus ook van de categorie super gevoelig en lange tenen .
Misschien kun je je beter druk maken om SVZW.