AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax verliest haar hoofd. Totaal onnodig tegen zo'n club. Als je zo'n club gewoon bij haar strot grijpt en naar je kracht speelt, dan veeg je zo'n ploeg aan de kant.
 

Marinos

Well-known member
Ik ben echt benieuwd hoe slecht Heitinga wel niet is op de training dat die Veltman eindeloos door mag prutsen.
 

JMD

Well-known member
Als ik De Boer was zou ik Milik er ook uit halen, anders loopt die zometeen ook nog tegen zijn 2e gele kaart aan.
 

Pascallovic

Well-known member
Die keeper van Jablonec heeft in 1 en driekwart wedstrijd overigens slechts 1 serieuze bal op doel gehad en dat was die pingel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ook gewoon niks doen h?, stel je voor dat je gemiddelde leeftijd boven je co?ffici?nt uitkomt :devil:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Weet je wat ik het ergste vind? Die Tsjechen kunnen er ook weinig van. Dat zag je de eerste helft wel, toen ze tot ??n beetje fatsoenlijke aanval kwamen, terwijl ze achter staan. Hoe je jezelf dan zo in de problemen kan helpen, echt zo slecht. Dit is geen Salzburg, Basel, CSKA, of vergelijkbare ploegen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat is Ajax bedroevend zeg. Ongelooflijk. Die De Boer ook met zijn rare opstellingen. Dit is helemaal uitgewerkt met die man. En maar blij zijn met de 0 tegen NEC.....
 

JMD

Well-known member
Ook gewoon niks doen h?, stel je voor dat je gemiddelde leeftijd boven je co?ffici?nt uitkomt :devil:
In een cynische bui denk ik soms dat ze het expres doen: als het goed uitpakt kunnen ze trots zeggen dat ze met zo'n jong team zulke resultaten boeken en als het slecht afloopt kunnen ze wijzen op het feit 'dat je van zo'n jong team weinig kan verwachten'...

Maar ben het met je eens hoor: zet Heitinga er nu in.
Van Rhijn voor Milik, logische wissel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan