AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Die jonkies gaan lekker. De Boer moet toch wel iets structureels tegen Heitinga hebben dat hij op deze voet verder gaat.
 

JMD

Well-known member
Die eerste 60 minuten deden mij denken aan PSV-Ajax begin jaren 90, 3-2, met 2 goals van Kalushsa.

maar als ik me goed herinner was dat wel een duel met alles erop en eraan. (dit duel was overigens najaar 1991)

Fischer kom op...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Altijd als ik iets over een kans of doelpunt wil komen posten in een topic, klik ik het topic aan en heeft JMD er al over gepost. Hoe kan jij zo bizar snel zijn steeds joh?
 

JMD

Well-known member
Dat was een van de mooiste wedstrijden die ik ooit gezien heb.

Ik was 12, dus weet er niet heel veel meer van. Wel dat Vd Ende bijna niet hoefde te fluiten... Heel sportief duel, of het te maken heeft met het feit dat het duel in het kader stond van Unicef (zowel PSV als Ajax speelde met Unicef op het shirt) weet ik niet.

Cillessen redt.
 

JMD

Well-known member
Altijd als ik iets over een kans of doelpunt wil komen posten in een topic, klik ik het topic aan en heeft JMD er al over gepost. Hoe kan jij zo bizar snel zijn steeds joh?

Pssst... Niet verder vertellen, de beelden komen eerder aan in Hillegom dan in de rest van Nederland... :)

Serieus: geen idee eigenlijk.
 

JMD

Well-known member
10 minuten voor tijd al gaan klooien bij de cornervlag, dan snap je het niet...
Dat doe je de laatste minuut ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan