AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Cilessen gaf van de week aan dat hij niet met ManUtd bezig was omdat hij met Ajax CL wil halen, ik denk dat dat vanaf vanavond voor zijn zaakwaarnemer iets anders ligt.
 

inhethoekje

Active member
Sinkgraven zit de komende week een beetje witjes in de kleedkamer, die is even niet zo populair bij zijn teamgenoten als ik Klaassen zo hoor.
 

Batigoal

Well-known member
A.u.b. geen gekut in de groepsfase Europa League met allemaal Oost-Europese trips. Gewoon een jaar zonder Europees voetbal, dat is goed voor de club.
 

inhethoekje

Active member
Kan iemand een keer uitleggen aan al die analisten dat het lot van de Nederlandse competitie is dat het met het jaar jonger wordt.
We kunnen elke week ouwehoeren dat het zo jong ,na?ef en weet ik veel allemaal is maar over 4 jaar is de gemiddelde leeftijd 17 jaar, daar gaat ons voetbal naar toe.

Nog even en de kinderen die vandaag aan de hand het veld mee opliepen zijn over 2 jaar basisspeler.
 

Pascallovic

Well-known member
Verdiende uitschakeling als je tegen Rapid Wien al 5 ballen uit het moet halen. Kunnen we het wel hebben over 25 leuke minuten in Wenen, maar zij schieten er ook gewoon 5 binnen.

Dan repareer je nog knap die 0-2 en gooi je dat in 2 minuten weg. Jeugdigheid? Dan moet je de ervaring die je hebt gekocht opstellen. Ik heb genoeg gezien, met deze trainer krijg je het niet meer op de rit.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb net even die 2-3 teruggekeken, maar dat gebeurt dus gewoon uit een ingooi waar er dan ineens veel voor de bal staan...

Zo amateuristisch.

Echt triest. Je doet een aanvallende wissel en komt daarmee terug op 2-2 en dan wordt er blijkbaar niet even aangegeven dat het weer even iets anders neergezet moet worden. Gudelj had direct een nieuwe opdracht moeten krijgen na de 2-2. Nu zat hij nog na te genieten van het doelpunt en vergat hij even verdedigend mee te doen.
Je ziet dat bij D-tjes ook erg vaak.
 

inhethoekje

Active member
Echt triest. Je doet een aanvallende wissel en komt daarmee terug op 2-2 en dan wordt er blijkbaar niet even aangegeven dat het weer even iets anders neergezet moet worden. Gudelj had direct een nieuwe opdracht moeten krijgen na de 2-2. Nu zat hij nog na te genieten van het doelpunt en vergat hij even verdedigend mee te doen.
Je ziet dat bij D-tjes ook erg vaak.

Hij stond nog te zwaaien naar zijn 30 koppige familie op de tribune.

Als die gast scoort krijg je steeds die hele familie in beeld, stelletje aanstellers, bah.
 

leo1949

Well-known member
inhethoekje ik denk wel dat je gelijk hebt ook bij AZ en andere clubs word de ploeg steeds jonger we zijn een opleidingsdivisie in Europa.
Is er een goede speler dan kan je hem niet vast houden.
 

inhethoekje

Active member
We staan toch zwaar voor schut in Europa als je hier van verliest, dat halve team loopt met een ander shirt, die gasten stoppen maar wat in hun tas en gaan een potje ballen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat doe die Pa van hem dan, Nederlandse les aan die huurling van Arsenal?

Hou toch op, een speler paaien om te komen met de belofte dat de hele familie werk krijgt, wat een armoe.

De pa is geloof ik in dienst als scout, zijn broertje is aangesloten bij Jong Ajax en zijn moeder brengt de koffie rond.
 

inhethoekje

Active member
De pa is geloof ik in dienst als scout, zijn broertje is aangesloten bij Jong Ajax en zijn moeder brengt de koffie rond.


Allemaal gekocht '' warm familiegevoel'' wat volgend jaar weer weg is als hij besluit dat hij toch maar weer ergens anders gaat spelen.
Het is de armoe van ons voetbal dat we dit moeten doen.
Reverend Dirk komt terug omdat hij de toezegging heeft gekregen dat hij na zijn carri?re 10 jaar jeugdtrainer mag zijn, hou toch op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan