Noem er is 3 die het wel hebben.
Bazoer, Klaassen, Cillessen. Normaal gesproken.
Noem er is 3 die het wel hebben.
Haha....
Over Ajax - Wien: unglaublich... Hoe geef je dit na de 2-2 nog weg?
Ik heb net even die 2-3 teruggekeken, maar dat gebeurt dus gewoon uit een ingooi waar er dan ineens veel voor de bal staan...
Zo amateuristisch.
Echt triest. Je doet een aanvallende wissel en komt daarmee terug op 2-2 en dan wordt er blijkbaar niet even aangegeven dat het weer even iets anders neergezet moet worden. Gudelj had direct een nieuwe opdracht moeten krijgen na de 2-2. Nu zat hij nog na te genieten van het doelpunt en vergat hij even verdedigend mee te doen.
Je ziet dat bij D-tjes ook erg vaak.
inhethoekje ik denk wel dat je gelijk hebt ook bij AZ en andere clubs word de ploeg steeds jonger we zijn een opleidingsdivisie in Europa.
Is er een goede speler dan kan je hem niet vast houden.
Hij stond nog te zwaaien naar zijn 30 koppige familie op de tribune.
Als die gast scoort krijg je steeds die hele familie in beeld, stelletje aanstellers, bah.
Die hele familie is ook in dienst bij Ajax.
Wat doe die Pa van hem dan, Nederlandse les aan die huurling van Arsenal?
Hou toch op, een speler paaien om te komen met de belofte dat de hele familie werk krijgt, wat een armoe.
De pa is geloof ik in dienst als scout, zijn broertje is aangesloten bij Jong Ajax en zijn moeder brengt de koffie rond.
De pa is geloof ik in dienst als scout, zijn broertje is aangesloten bij Jong Ajax en zijn moeder brengt de koffie rond.