Batigoal
Well-known member
Dat eerste. Maar daarin treffen jullie waarschijnlijk echt een zwakke ploeg. Moet wel lukken dus.
Absoluut niet. Op dit moment verliezen wij nog van FK Qarabagh.
Dat eerste. Maar daarin treffen jullie waarschijnlijk echt een zwakke ploeg. Moet wel lukken dus.
Ach, als je dat zou doen kan je de halve selectie van elke eredivisieclub naar huis sturen.
Onvoorstelbaar als je dan dat half uur voor rust vorige week in herinnering haalt en je het al 5 keer afgemaakt had moeten hebben. Wat een gekloodt weer zeg, ik denk niet dat ik dit ga trekken een heel seizoen.
Wat is er mis met het kapsel van Reverend Dirk?
Ik zei de 'halve selectie' van elke club...
Absoluut niet. Op dit moment verliezen wij nog van FK Qarabagh.
Reverend Dirk is onze hele selectie.
Haha....
Over Ajax - Wien: unglaublich... Hoe geef je dit na de 2-2 nog weg?
Illustratief voor dit Ajax (zeker Europees gezien) terug komen in de wedstrijd, maar vervolgens net zo makkelijk weer weg geven. Ben d'r klaar mee.
Illustratief voor dit Ajax (zeker Europees gezien) terug komen in de wedstrijd, maar vervolgens net zo makkelijk weer weg geven. Ben d'r klaar mee.
Die Tete is het toch ook niet.
Na die 0-2 en de rode kaart had je die ploeg van de mat moeten vegen.
Voor jou en de anderen die er klaar mee zijn, er zijn bij Fortuna nog enkele seizoenkaarten verkrijgbaar. Bestel maar snel, want op is op.
Nu al? Jullie zijn net 180 minuten bezig....
Noem er is 3 die het wel hebben.