JFK
Well-known member
Klopt, maar hij had het over het algemeen wel bij het goede eind natuurlijk. Ajax is een zwalkend luxejacht dat verliest van een ervaren zeekotter.
Imiteer je nou Hugo Camps of Jan Mulder?
Klopt, maar hij had het over het algemeen wel bij het goede eind natuurlijk. Ajax is een zwalkend luxejacht dat verliest van een ervaren zeekotter.
Misschien kan Voetbal-coach nog langskomen om te zeggen dat het allemaal wel meevalt. Waarom we niet positief zijn de laatste maanden? Omdat wij al deze miskleunen wel zien aankomen.+1
Ik roep al maanden om het ontslag van het gehele technische hart en ik mag toch hopen dat er van bovenaf iemand knopen durft door te hakken. Geld genoeg voor afkoopsommen.
Sorry hoor Ronald, ik ben het met je eens over jeugdigheid, maar bij de F-jes leer je al dat niet mag klooien vlak voor je eigen 16.
Die heeft toch een ban?
stormramp hahaha
Waar is Heitinga eigenlijk?
Waar is Heitinga eigenlijk?
Rapid Wien heeft net zo min ervaring. Heel veel begin twintigers. Dit is een probleem van concentratie en kwaliteit.
stormramp hahaha
Ah, ik dacht al dat te horen. Mooie woordspeling.