AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
+1

Ik roep al maanden om het ontslag van het gehele technische hart en ik mag toch hopen dat er van bovenaf iemand knopen durft door te hakken. Geld genoeg voor afkoopsommen.
Misschien kan Voetbal-coach nog langskomen om te zeggen dat het allemaal wel meevalt. Waarom we niet positief zijn de laatste maanden? Omdat wij al deze miskleunen wel zien aankomen.
 

JMD

Well-known member
Klopt, maar hij had het over het algemeen wel bij het goede eind natuurlijk. Ajax is een zwalkend luxejacht dat verliest van een ervaren zeekotter.

Zeker. Hij kon ook niet weten dat die jeugd bestond uit Butt, Scholes, Beckham, Giggs, broertjes Neville etc.
 

JFK

Well-known member
Rendement van El Ghazi is ook weer kut met peren. Ik heb 700 scharen gezien, maar het vervolg was weer armoede.
 

JMD

Well-known member
Sorry hoor Ronald, ik ben het met je eens over jeugdigheid, maar bij de F-jes leer je al dat niet mag klooien vlak voor je eigen 16.
 

leo1949

Well-known member
Ze hebben het eigenlijk vorige week al laten lopen door die 0 - 2 niet binnen te halen.
Ja nu moet je 3 goals maken om te winnen, dus ik zou Gudelj die nogal zuur keek in de 2e helft inzetten.
 

JMD

Well-known member
Slechts 2 van de 22 voorzetten van Ajax kwamen aan bij een teamgenoot.... (volgens OPTA)

Ook via OPTA: 4 van de laatste 5 schoten van Rapid tegen Ajax leverden een goal op...
 

Batigoal

Well-known member
Klopt, maar hij had het over het algemeen wel bij het goede eind natuurlijk. Ajax is een zwalkend luxejacht dat verliest van een ervaren zeekotter.

Rapid Wien heeft net zo min ervaring. Heel veel begin twintigers. Dit is een probleem van concentratie en kwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan