AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Wat ik niet begrijp is dat Ajax een achterstand moet wegwerken en dat Rapid al een tijdje in de aanval is.
Klopt. En je snapt ook niet waarom ze niet weer kunnen spelen zoals vorige week in het 2e stuk van de 1e helft...

Cootje zei zondag dat Ajax voor hem kampioenskandidaat nummer 1 is... Zou niet weten waarom dat is, zal wel de hoop bij hem zijn. PSV speelde ook niet echt goed zondag, maar is beter.
 

Batigoal

Well-known member
Niet verrassend natuurlijk. We roepen al maanden dat er geen goeie kwaliteitsaankopen gedaan en wat er stond speelt al anderhalf jaar kut. Dan wordt je dus uitgeschakeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Sinkgraven moet je wisselen toch? Schuldig aan twee tegengoals. Slappe zak.
 

JMD

Well-known member
Niet verrassend natuurlijk. We roepen al maanden dat er geen goeie kwaliteitsaankopen gedaan en wat er stond speelt al anderhalf jaar kut. Dan wordt je dus uitgeschakeld.

Gudelj en Sinkgraven zijn toch wel goede aankopen?
 

Pascallovic

Well-known member
0 schoten tussen de palen. Schandalig. Rot maar op Frank je speelt net zo kut als het laatste anderhalf jaar.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het meest erge is dat je die 0-2 al een minuut ziet aankomen. Die groenen spelen de bal naar een medespeler en die doen dan wat met de bal. Zoals ook overspelen naar een groen hemd. En dan kom je vanzelf wel tot een schot.

Leuk hoor, zo'n jong team, maar you don't win anything with kids
 

Batigoal

Well-known member
0 schoten tussen de palen. Schandalig. Rot maar op Frank je speelt net zo kut als het laatste anderhalf jaar.

+1

Ik roep al maanden om het ontslag van het gehele technische hart en ik mag toch hopen dat er van bovenaf iemand knopen durft door te hakken. Geld genoeg voor afkoopsommen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tja, leuk voor de statistieken een jong team, maar je hebt toch echt wel enkele echte meneren nodig voor het grote werk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Daar moest Alan Hansen een jaar later toch wel op terugkomen...

Klopt, maar hij had het over het algemeen wel bij het goede eind natuurlijk. Ajax is een zwalkend luxejacht dat verliest van een ervaren zeekotter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan