AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Als ik moet kiezen tussen Europese prijs en landskampioenschap kies ik toch voor t eerste. Dan volgend seizoen maar weer kampioen van Nederland.
 

erka

Well-known member
Kampioen worden kan Ajax elk jaar. Europese finale spelen is alweer 20 jaar geleden. Ik wist het wel.
 

mainsupreme

New member
Dat onderlinge gegun tussen Ajacieden en Feyenoorders begint een beetje akelig te worden.

Als Ajax geen kampioen wordt, wordt iemand anders het. :p Feyenoord is een hele mooie club en je grote concurrent moet natuurlijk ook een keer winnen, anders wordt het wel heel eentonig. Liever dat dan alweer de zoveelste keer PSV.
 

Batigoal

Well-known member
Dat je daarover moet twijfelen. Natuurlijk is een Europese prijs tien keer mooier. Net als dat ik het bereiken van de halve finale EL al een hoogtepunt vind tegenover de tweede plaats in de competitie.

Ik verwacht nog wel een heel lastige pot donderdag. Maar Lyon zal veel ruimte weggeven en we zagen afgelopen week dat we daar goed op kunnen inspelen. Vizier op scherp en je gaat ook daar scoren.
 

ALenstra

Well-known member
Je hebt nu de kans een Europese prijs te pakken. Ik zou zeggen doen! Want kampioen worden is een stuk makkelijker.
 

Eresd?g?

Banned
Als ze maar wat scherper beginnen dan in Duitsland. Had daar binnen 5 minuten 2 - 0 kunnen staan. Werd t uiteindelijk ook.... Gewoon eerste kwartier de storm overleven en op zoek naar die belangrijke uitgoal. En Peter, doe mij een lol en zet Tete op rechts ipv Veltman.
 
G

Gast

Guest
Het zou mij niet verbazen als Lyon ineens heel sterk speelt en binnen no time op 2-0 staat, zeker als Lacazette erbij is. Volgens mij hebben ze Ajax onderschat en hebben ze flink onder hun kunnen gepresteerd. Ajax zal de kansen die er komen moeten benutten, anders zie ik een Schalke-scenario aankomen dat misschien iets minder succesvol afloopt.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zou mij niet verbazen als Lyon ineens heel sterk speelt en binnen no time op 2-0 staat, zeker als Lacazette erbij is. Volgens mij hebben ze Ajax onderschat en hebben ze flink onder hun kunnen gepresteerd. Ajax zal de kansen die er komen moeten benutten, anders zie ik een Schalke-scenario aankomen dat misschien iets minder succesvol afloopt.
Ik vind niet dat ze Ajax onderschat hebben. Ze hebben de eerste 20 minuten het gewoon prima gedaan en Ajax kwam er niet aan te pas. Dat doe je niet als je een ploeg onderschat. Het wedstrijdverloop zat Lyon gewoon tegen dat Ajax uit de eerste 2 kansen er 2 maakt. Daarna ook nog eens een snelle 3-0 na rust en de paniek is daar.

Ik verwacht ook een sterk Lyon dat inderdaad zomaar vroeg op voorsprong kan komen. Het is zeker nog niet gespeeld en het gaat gewoon heel lastig worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan