Misschien afreageren? Maar goed...we gaan offtopic. Hoop echt dat Ajax t red donderdag. Het zou toch wat zijn....finale E.L.Wat heeft ons humeur nou met jou te maken?
Misschien afreageren? Maar goed...we gaan offtopic. Hoop echt dat Ajax t red donderdag. Het zou toch wat zijn....finale E.L.Wat heeft ons humeur nou met jou te maken?
Dat onderlinge gegun tussen Ajacieden en Feyenoorders begint een beetje akelig te worden.
Ik hoop dat ze er keihard uitvliegen tegen Lyon. Levert potentieel 8 miljoen euro op voor Feyenoord.
Moet je wel kampioen worden.
Dat onderlinge gegun tussen Ajacieden en Feyenoorders begint een beetje akelig te worden.
Vliegen we er donderdag uit en worden we zondag kampioen, vind ik ook prima hoor.
Bedankt jochieHup hankie en Ajax!
Je hebt nu de kans een Europese prijs te pakken. Ik zou zeggen doen! Want kampioen worden is een stuk makkelijker.
Ik vind niet dat ze Ajax onderschat hebben. Ze hebben de eerste 20 minuten het gewoon prima gedaan en Ajax kwam er niet aan te pas. Dat doe je niet als je een ploeg onderschat. Het wedstrijdverloop zat Lyon gewoon tegen dat Ajax uit de eerste 2 kansen er 2 maakt. Daarna ook nog eens een snelle 3-0 na rust en de paniek is daar.Het zou mij niet verbazen als Lyon ineens heel sterk speelt en binnen no time op 2-0 staat, zeker als Lacazette erbij is. Volgens mij hebben ze Ajax onderschat en hebben ze flink onder hun kunnen gepresteerd. Ajax zal de kansen die er komen moeten benutten, anders zie ik een Schalke-scenario aankomen dat misschien iets minder succesvol afloopt.