AFC Ajax in de Europa League 20/21

Abubakari

Well-known member
Het is de bedoeling dat ik jou voor lul zet en jij mij, niet dat je zulke domme onzin typt dat jij jezelf voor gaat lul gaat zetten.

Abubakari

Well-known member
Ja stop maar, dit wordt niks zo. Ga maar weer op Twitter mensen schofferen, dat is denk ik toch meer je niveau.

SanMark.

Well-known member
Ja stop maar, dit wordt niks zo. Ga maar weer op Twitter mensen schofferen, dat is denk ik toch meer je niveau.

Nogmaals jij bent degene die altijd begint over niet te zeuren over de scheidsrechter , ik wijs je erop en dan kom je nog met je tweede paradepaardje ook, dat je geen politiek in de sporttopics moet plaatsten, en dan begin jij over Baudet.

Maar goed, we zullen er maar over op houden want er staan nog zoveel dingen open waar jij van weg bent gebleven, dan krijgen we dat nu weer.

Ga maar weer huilen over het onrecht wat Ajax is aangedaan.

gevegt

Well-known member
Een scheids maakt 1 fout tegen hun cluppie en de Lucky Ajax adepten schreeuwen moord en brand.

Unregistere

Well-known member
Na zijn dramatische optreden met Jong Ajax tegen Jong FC Utrecht is de keepersdiscussie weer volop tot leven gekomen. Wie moet tegen Getafe de geschorste Onana vervangen? Help Erik ten Hag en stem in de poll!

Poll: Het doel van Ajax tegen Getafe moet worden verdedigd door...
[*]Bruno Varela
[*]Dominik Kotarski
[*]Kjell Scherpen
[*]Issam El Maach
[*]Stan van Bladeren
[*]Daan Reiziger
[*]Benjamin van Leer
[*]Calvin Raatsie
[*]Edwin van der Sar
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]