AFC Ajax in de Europa League 20/21

Eef de Kip

Well-known member
Teken ik ook voor hoewel je genoeg mogelijkheden hebt gehad voor een 3e goal maar goed, PAOK ook voor rust dus laat het maar zo.

Of een lekkere 2-3 in de blessuretijd, is altijd lekker natuurlijk.

Pascallovic

Well-known member
We moeten het er mee doen. Mogen blij zijn met dit resultaat gezien het laatste kwartier voor rust. De 2e helft heer en meester en had je kunnen winnen. Op zich geen slecht resultaat in een Europese uitwedstrijd.

Batigoal

Well-known member
Tweede helft een stuk beter. Ik heb het gevoel dat er meer in zat, maar uit Europees prima resultaat.

O ja, vooral vanwege de #heksenketel.

Abubakari

Well-known member
Komt zo nog een grote kans voor PAOK. Ik denk dat je blij moet zijn met een 2-2 eindstand.

Niet mee eens. Hele tweede helft controle, dit had je na rust verder kunnen beslissen. Wat ik in de rust al zei, concentratie terug en geen problemen meer, kwam volledig uit. Kwartier lopen schutteren omdat je niet scherp bent, verder niet of nauwelijks problemen en eigenlijk had je hier gewoon moeten winnen.

JMD

Well-known member
Qarabag wint bij APOEL met 1-2, dus grote kans dat Ajax bij doorgaan naar Azerbeidzjan moet.

Pascallovic

Well-known member
Lachwekkend hoe ze bij Ziggo roepen dat Huntelaar zo fel in viel. Tot die 2-2 die tegen hem aan werd geschoten heeft ie letterlijk geen bal geraakt en is ie niet in beeld geweest. Daarna speelde ie goed.

Bovenaan