AFC Ajax in de Europa League 20/21

erka

Well-known member
Jezus, wat was dit slecht zeg bij die 2-1. Je kunt dan net zo goed alle verdedigers weghalen. Echt weer waarom ik geen fan van Veltman ben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik moet ook wel zeggen dat PAOK het na het eerste kwartier heel goed doet. Veel lopende mensen, goed in de duels en zuiver in de passing. Geen koekenbakkersploeg dit.
 

Batigoal

Well-known member
Ik moet ook wel zeggen dat PAOK het na het eerste kwartier heel goed doet. Veel lopende mensen, goed in de duels en zuiver in de passing. Geen koekenbakkersploeg dit.

Klopt, maar wel een irritante kutploeg qua zeiken en rollen om niks.
 

Eef de Kip

Well-known member
Pfoe wat is het matig zeg, geen gelul meer voor de rust en ten Hag heeft aan een kwartier niet genoeg vrees ik. Hopen op een omzetting en een luizige 2-2. Er wordt ook werkelijk geen duel gewonnen. Had trouwens al 4-1 kunnen staan en dan had je niks kunnen zeggen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Maar op zich heb je toch gewoon een redelijke kern die niet veel afwijkt tov vorig jaar, het is alleen echt alsof ze allemaal nog nooit met elkaar gespeeld hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Overigens zie je in deze fase echt hoe je de Jong mist. Poulefase bereiken zou knap zijn maar meer dan een 3e plek in een poule moet je ook echt niet gaan verwachten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar op zich heb je toch gewoon een redelijke kern die niet veel afwijkt tov vorig jaar, het is alleen echt alsof ze allemaal nog nooit met elkaar gespeeld hebben.

Op Europees niveau is het gemis van De Ligt en De Jong wel groot hoor. Van Schuurs kun je niet verwachten dat hij van achteruit alles weghaalt en de restverdediging neerzet. En van Mazraoui kun je niet verwachten dat hij net als De Jong altijd aanspeelbaar is, net zo goed is in de opbouw en daarnaast in de omschakeling de gaten dichtloopt.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar op zich heb je toch gewoon een redelijke kern die niet veel afwijkt tov vorig jaar, het is alleen echt alsof ze allemaal nog nooit met elkaar gespeeld hebben.
Met Martinez-Schuurs en daarvoor Blind - Mazraoui staan er wel 4 spelers in het centrum die daar vorig jaar niet stonden.
 

erka

Well-known member
Overigens zie je in deze fase echt hoe je de Jong mist. Poulefase bereiken zou knap zijn maar meer dan een 3e plek in een poule moet je ook echt niet gaan verwachten.

Jup. Spijker op de kop qua De Jong en ook De Ligt. De Ligt had die vrije trap waaruit de 2-1 komt gewoon weggekopt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die commentator heeft ongelijk met dat hij zegt dat er tot de 1-1 niets aan de hand was. In de fase daarvoor zag je PAOK al sterker worden en een aantal keer dreigend doorkomen.
 
Bovenaan