AFC Ajax in de Europa League 20/21

Abubakari

Well-known member
Komt zo nog een grote kans voor PAOK. Ik denk dat je blij moet zijn met een 2-2 eindstand.

Niet mee eens. Hele tweede helft controle, dit had je na rust verder kunnen beslissen. Wat ik in de rust al zei, concentratie terug en geen problemen meer, kwam volledig uit. Kwartier lopen schutteren omdat je niet scherp bent, verder niet of nauwelijks problemen en eigenlijk had je hier gewoon moeten winnen.
 

JMD

Well-known member
Qarabag wint bij APOEL met 1-2, dus grote kans dat Ajax bij doorgaan naar Azerbeidzjan moet.
 

Pascallovic

Well-known member
Lachwekkend hoe ze bij Ziggo roepen dat Huntelaar zo fel in viel. Tot die 2-2 die tegen hem aan werd geschoten heeft ie letterlijk geen bal geraakt en is ie niet in beeld geweest. Daarna speelde ie goed.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ben het toevallig alweer een tijdje aan het laten groeien. Maar ik heb wel veel meer krullen dan Pieter.

Bij Pieter zijn de krullen zeker naar onderen gezakt?

Al met al een resultaat met perspectief. Hoorde net toevallig nog een stukje Ten Hag op de radio. Zelfregulerend vermogen was niet helemaal in orde, begreep ik.
 

Atreides

Well-known member
Prima uitslag. Doodzonde van die hele slechte 15-20 minuten. Dan zie je toch weer dat Ajax een heel matig team is als de afspraken onvoldoende worden nagekomen.

SanMark zei:
Daar moet elke trainer aan werken volgens mij.

Uiteraard, maar toch meer een taak van de spelers zelf.

Tadic als aanvoerder is geweldig alleen al voor de interviews.

:eek:mg:
 

de waan

Well-known member
Uiteraard, maar toch meer een taak van de spelers zelf.

Dit lijkt me toch bij uitstek een onderdeel waar een trainer het verschil kan maken. En het is ook niet zo wonderlijk dat het in deze fase van de competitie allemaal nog niet helemaal vlekkeloos gaat.
 

Atreides

Well-known member
Dit lijkt me toch bij uitstek een onderdeel waar een trainer het verschil kan maken.

Ja, dit is een beetje het niveau van een goede docent motiveert de leerlingen om het huiswerk w?l te doen. Maar ze zullen het wel zelf moeten doen.

Verder heb je volkomen gelijk. Juist tactisch sterke trainers stimuleren en ontwikkelen het zelf corrigerend vermogen enorm.

En het is ook niet zo wonderlijk dat het in deze fase van de competitie allemaal nog niet helemaal vlekkeloos gaat.

Dit. Zeker niet aangezien je je twee exceptionele spelers kwijt bent.
 

Batigoal

Well-known member
EB03EB4WkAEfw-p.jpg


Verrassende opstelling vanavond volgens het AD. Veltman staat rechtsback ?n centraal!
 

Forza AZ

Well-known member
Het lijkt toch APOEL te worden in de volgende ronde als Ajax van PAOK wint. De Cyprioten hebben de 1-2 nederlaag thuis tegen Qarabag voorlopig goedgemaakt (0-2 uit op dit moment).
 
Bovenaan