![]()
Wie hebben ze na Babel allemaal in de spits van A1 gehad? Castillion sowieso, El Azzouzi denk ik. Stond Fischer in de jeugd in de punt of al op de flank?
Dolberg speelt pas 4 jaar bij Ajax......
In de A1 kom je dan uit bij een Sierhuis die er stond als voorganger van de huidige spits Brobbey. Ik weet niet of Malen er gespeeld heeft of dat ie vanuit de B1 is vertrokken. Daishawn Redan speelde wel regelmatig in de A1. Adham El Idrissi heeft er gespeeld, maar komt niet verder dan Telstar momenteel.Wie hebben ze na Babel allemaal in de spits van A1 gehad? Castillion sowieso, El Azzouzi denk ik. Stond Fischer in de jeugd in de punt of al op de flank?
Wie hebben ze na Babel allemaal in de spits van A1 gehad? Castillion sowieso, El Azzouzi denk ik. Stond Fischer in de jeugd in de punt of al op de flank?
Volgens de definitie van de UEFA eigen jeugd, maar om die eeuwige discussie voor te zijn schreef ik ook 'uit eigen gelederen'.
Danzell Gravenberch heeft er ook nog spits gespeeld.Dat wordt me een lange lijst. El Ghazi heeft volgens mij bij Ajax nog spits gespeeld, Sheraldo Becker sowieso, Kishna volgens mij ook, Poepon, Walian, Vermeij, Boere, Serrarens, supertalent Jordy Brouwer en nog wat obscure namen.
De Wit brengt fysiek en lengte met zich mee. Daar hebben we niet veel spelers van. Daarom mocht ie regelmatig invallen. Iemand die hard werkt, zich het snot voor de ogen kan lopen en zonder problemen opoffert voor het team. Daarom zit ie er bij. Niet omdat ie zo goed kan voetballen. Gravenberch wordt gezien als heel groot talent, maar gedraagt zich niet heel professioneel. Loopt een beetje naast zijn schoenen en heeft al een schorsing gehad omdat ie ruzie met Bogarde maakte en riep "dat hij hem niks kon leren". In het veld is Gravenberch erg flegmatiek en komt nonchalant over. Qua techniek is ie echt heel ver, maar hij heeft tot op heden niet de vechtlust van Dani de Wit. Laat Dani de Wit nu vooral zijn ingevallen in wedstrijden waarin er een klein resultaat over de streep moest worden getrokken.
Klopt. Bij Feyenoord zie je dat Vente het ook niet gaat redden. Feyenoord haalde liever Te Vrede erbij dan dat ze Janssen doorschoven. Al vraag ik mij bij Feyenoord sowieso af of het qua spitsen opleiden wat kan worden. Als je Makaay je spitsen op laat leiden tot nieuwe Makaays, dan zijn dat voor Nederlandse begrippen beperkte spitsen.
Feyenoord zou God (of in dit geval Makaay) op hun blote knie?n moeten bedanken als er een nieuwe Makaay wordt opgeleid.
Vrijwel alles is een combinatie van aanleg en training.Iemand die zo scherp in de afwerking is dat is talent. Dat kun je niet zo opleiden. Als het dan een slap aftreksel wordt van een Makaay met daarnaast ook de gebreken van Makaay, dan blijft er weinig over.
Dus eigenlijk reageer je helemaal niet op het eigen jeugd betoog van Batigoal. Kun je beter hem ook niet quoten.
Dat wordt me een lange lijst. El Ghazi heeft volgens mij bij Ajax nog spits gespeeld, Sheraldo Becker sowieso, Kishna volgens mij ook, Poepon, Walian, Vermeij, Boere, Serrarens, supertalent Jordy Brouwer en nog wat obscure namen.
Wel zuur hoe het met Jordi Bitter is afgelopen.
Het is geen smaakmaker geworden ?
Zit nu aan de Spakenburger koek. Je kan het slechter treffen na je profloopbaan. Al had hij natuurlijk liever het zoet van een eredivisieloopbaan geproefd.
Is dat een synoniem voor aan de coke zitten ?
Was het zout in de pap niet.