AFC Ajax in de Europa League 20/21

erka

Well-known member
Top resultaat, geweldig gespeeld de eerste 30 minuten en daarna volgehouden tot het eind!

Kansen nog steeds 50/50 vind ik.

Batigoal

Well-known member
Hoppakee! Prima resultaat! Zonde van de bal op de paal, maar met de toenemende druk van Tottenham in de tweede helft had ik ze zo zien scoren.

Bernardo

Well-known member
Ajax laat ook zien dat ze met vecht voetbal overeind kunnen blijven. Fantastisch. Weinig weggegeven. Zonde dat die bal van Neres er niet in ging.

JFK

Well-known member
Ik weet het nog niet.
0-1 prima resultaat uiteraard, maar ik ben er nog niet gerust op.

De Groene Scout

Well-known member
Was niet zo overtuigend als de vorige duels. Ajax was vooral na rust niet best, maar uit winnen van een topclub is natuurlijk wel goed.

SanMark.

Well-known member
De tank was helemaal leeg bij Ajax en dat al na 45 minuten.

Hopelijk lag dat aan de spurs en niet aan het lange slopende seizoen want dan worden het nog moeilijke wedstrijden de komende weken.

erka

Well-known member
Vind de commentaren op tv best wel (te) negatief.

Kom op zeg, er is ook nog een tegenstander en deze had het spel Ajax in deze wedstrijd na verloop van tijd wel door.

Jacco

Well-known member
Mooi club ook dat Tottenham. Prachtig hoe massaal "when the saints are marching in" wordt gezongen. De beleving van het publiek en spelers. Het witte shirt, dat aan engeland als land moet denken, en dat ze van alle engelse topclubs het minste geld in spectactulaire aankopen steken en dat je een beetje van het ouderwetse kick and rush terugziet, dat Johan Derksen e.a. in verlegenheid brengt.

Bovenaan