AFC Ajax in de Europa League 20/21

Atreides

Well-known member
Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik bestempel die wingers meestal als middenvelder.

Ha okay. Spurs ging beter lopen na de wissel (al was dat misschien ook omdat ze toen wel moesten en wisten dat de vorige 30 minuten zou leiden tot een wel hele pijnlijke nederlaag). Dus ik dacht dat je de wissel van die middenvelder bedoelde.

3-5-2 of (5-3-2) was op papier inderdaad een betere optie dan de 4-4-2. Maar goed, daar had ten Hag zijn equipe goed op ingesteld.
 

Joost

Well-known member
Proficiat Ajacieden. Ik heb niks gezien maar begreep wel al dat Derksen weer op dreef was.

Derksen denkt dat het in 90 minuten gedaan moet zijn en dat alle risico moet worden genomen om dat te bewerkstelligen. Ajax dacht juist, net als tegen Juve, terecht dat er nog een return kwam.
 

Bernardo

Well-known member
Derksen is gewoon een waardeloze analist bij wedstrijden. Voorbij het programma VI prima, maar op zulke avonden is het helemaal niks
 

ALenstra

Well-known member
Dat was inderdaad in 1996, was in het olympisch stadion. Ik was er ook bij. Het jaar ervoor trof Ajax in de halve finale Bayern M?nchen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tegen de b-garnituur van de Spurs. :eek:mg:

Ja dat is nog het toppunt.
Beetje nuance is prima hoor maar zoals Abu al opmerkt, we winnen uit in de halve finale van de CL en het gaat over een hele slechte 2e helft waarin Ajax niets gebracht heeft. Het went weer erg snel.
Verder krijg ik zo langzamerhand de indruk dat Son zo ongeveer 2 keer zo goed is als Messi. Is een prima voetballer hoor maar laten we wel re?el blijven.

Ben benieuwd hoe Spurs dit volgende week gaat doen, ik neem aan dat ze gaan voortborduren op de 2e helft van gisteravond met Son er bij voorin en maar hopen op een afvallende bal maar goed, ik mag hopen dat we dan weer in staat zijn om de bal meer dan 10 seconden in de ploeg te houden want dat ging gisteravond in die 2e helft niet lekker.
 

SanMark.

Well-known member
Als je onder de druk uit kunt voetballen tik je ze helemaal scheel. Sleutel ligt bij fdj als hij continue aanspeelbaar is. Kun je van daar uit fee rest bereiken.
 

Unregistere

Well-known member
Dat was inderdaad in 1996, was in het olympisch stadion. Ik was er ook bij. Het jaar ervoor trof Ajax in de halve finale Bayern M?nchen.

Ja, met optreden van Andr? Rieu voorafgaand aan de wedstrijd. Woensdag mogelijk weer zoiets, maar dan met #Silveropdemiddenstip.

O, verrek. Die wedstrijd zat dan in het verkeerde herinneringslaatje opgeborgen.

Er zijn ook zoveel laatjes, af en toe lopen die door elkaar.
 

Abubakari

Well-known member
Tegen de b-garnituur van de Spurs. :eek:mg:

Ik heb de tv na afloop uit gezet en de rest opgenomen. Het intens onnozele gebral van Derksen heb ik doorgespoeld en ik heb alleen de interviews gekeken. Zonde dat er niet gewoon twe mensen zaten die inhoudelijk over voetbal kunnen praten ipv twee van die lach of ik schiet show figuren.

Ik heb 's nachts nog voetbalpraat gekeken op FOX, daar was er maar 1 die ook zei dat een halve finale uit winnen nog steeds een topprestatie is. De rest had het vooral over het laatste uur waarin Ajax zogenaamd niet goed speelde.
Verdedigen hoort schijnbaar niet bij voetbal.
 

Abubakari

Well-known member
Leuke statistiek:

Dat Ajax de nul hield,was bijzonder.De
Spurs hadden in hun laatste 20 CL-duels
gescoord.Ajax is de derde club die in
de knock-outfase de drie uitduels wint.
Bayern M?nchen (2013) en Real Madrid
(2018) deden dat ook en wonnen de cup
 

Susa

New member
Knap hoor!!

De weg naar de finale ligt open :duim:

Al denken ze dat bij de Spurs misschien ook wel....
 
Bovenaan