AFC Ajax in de Europa League 20/21

Ska P 187

Well-known member
De laatste vijf wedstrijden van Spurs eindigden allemaal in 1-0. Spurs verloor vier keer en won ??n keer.

De kans op winst voor Spurs in de 2e halve finale hiermee wordt statistisch gezien alleen maar groter.
Gelijkspelletje dan maar?
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Als je z? goed meedoet tussen de 'grote vissen' hoop ik ook echt dat je all the way gaat. Dat is sportbeleving in mijn boekje. Ondanks dat de meeste Ajacieden die ik ken of heb gekend natuurlijk zwaar misplaatste bluffertjes zijn ( zonder knipoog, en dus niet eens grappige ) is d?t van dit elftal, nu al, een buitengewone prestatie.

Prachtig, Ajax wint in de halve finale van de CL uit met 0-1 en het gaat na afloop vooral over het laatste uur waarin Ajax niet goed speelde. "We" zijn als Nederlanders altijd zo gauw verwend he... Ik denk dat dit echt het enige land is waar op deze manier op zo'n zege wordt gereageerd. En dan te bedenken dat we een jaar terug nog nivootje Luxemburg waren volgens sommige. Het kan verkeren.

hehehe..geloof me, dit is qua afgunst ( of een vorm van ) gewoon nog een joke.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik ben er eigenlijk wel klaar voor. Alle klusjes (werk, priv?, jeugdvoetbal) voor vandaag af.
Wat mij betreft kunnen we beginnen.

HUP AJAX!!!!!
 
Bovenaan