We hebben geen geld nodig maar een kampioenschap. Kortom, mooi dat onze voornaamste concurrent PSV in de CL terecht lijkt te komen ipv in de EL.
De slimmeren onder ons (sorry ElSimao) hadden dat al begrepen.
Dat scheelt minder dan je zou denken las ik gisteren.Slecht nieuws overigens, PSV heeft in Minsk met 2-3 gewonnen van BATE Borisov. Hopen maar op een dramatische return in Eindhoven, want als PSV niet doorstoot naar de CL en wij wel dan levert ons dat extra geld op.
Jij denkt dat er verschil zit tussen de belasting of je in CL of EL speelt???We hebben geen geld nodig maar een kampioenschap. Kortom, mooi dat onze voornaamste concurrent PSV in de CL terecht lijkt te komen ipv in de EL.
Emmen gaat echt niet punten pakken in Amsterdam. Was het nu in Emmen geweest dan had ik nog wel op een stuntje gehoopt.Ja, maar Emmen ook.
NIet alleen in de belasting maar vooral in de beleving. Als je op zaterdag tegen Willem II speelt en de woensdag daarna tegen Real ben je daar op zaterdag al meer mee bezig dan wanneer je op donderdag naar Kaira Alma Ata mag.Jij denkt dat er verschil zit tussen de belasting of je in CL of EL speelt???
Emmen gaat echt niet punten pakken in Amsterdam. Was het nu in Emmen geweest dan had ik nog wel op een stuntje gehoopt.
Overigens zie ik PEC ook niet stunten tegen PSV.
Ja, maar Emmen ook.
Wordt AZ straks kampioen met hun EL/CL loze seizoen.
En dan nog, ElSimao maakt zich toch nooit druk om andere clubs in de eredivisie?
Wat ik zeg heet realisme, we hebben het moeilijk zat met kampioen worden en vaak scheelt het vrij weinig, alle beetjes helpen. Dus laat PSV maar fijn CL spelen. Kan mij die 6,6 miljoen schelen.
Slecht nieuws overigens, PSV heeft in Minsk met 2-3 gewonnen van BATE Borisov. Hopen maar op een dramatische return in Eindhoven, want als PSV niet doorstoot naar de CL en wij wel dan levert ons dat extra geld op.
Dynamo Kiev heeft een selectie die 65,50 miljoen Euro representeert. Voor de slimmeren onder ons (sorry Pascallovic), dat is net iets meer dan een kwart van onze selectie. We dienen te winnen en makkelijk ook.
Aardappel, aardappel, aardappel. Je schrijft veel maar zegt niks
Als je onze financiele positie, transferuitgaven etc. ziet ben ik van mening dat je op eigen kracht kampioen moet worden. Een titel is financieel handig en het is mooi dat je een voorronde minder voor de CL hoeft te spelen, maar los daarvan, word jij nou blij van een kampioenschap van de armoede? Dus zeg maar titel 2,3 en 4 van de Boer?
Naar mijn mening hoort de lat bij Ajax hoger te liggen.
Als je onze financiele positie, transferuitgaven etc. ziet ben ik van mening dat je op eigen kracht kampioen moet worden.
Het is ook erg armoedig dat je bang bent 6,5 miljoen euro mis te lopen.
Waarom maak je je dan druk om die 6,6 miljoen?
6,6 miljoen. Daar koop je tegenwoordig een Derrick Luckassen voor. Ik gun PSV wel een Derrick Luckassen.
Maar we worden al jaren niet meer op eigen kracht kampioen. De laatste 13 jaar zijn we vier keer kampioen geworden. (realisme)Als je onze financiele positie, transferuitgaven etc. ziet ben ik van mening dat je op eigen kracht kampioen moet worden. Een titel is financieel handig en het is mooi dat je een voorronde minder voor de CL hoeft te spelen, maar los daarvan, word jij nou blij van een kampioenschap van de armoede? Dus zeg maar titel 2,3 en 4 van de Boer?
Naar mijn mening hoort de lat bij Ajax hoger te liggen.