AFC Ajax in de Europa League 20/21

Atreides

Well-known member
Er staan wat inhoudelijke discussies open met "Ajax Noord", oftewel Abu en Atreides. Maar goed, die komen er ehm, niet zo uit lijkt het.

Atreides is nog heel benieuwd naar de eerdere vraag die aan jou gesteld is:
Maar jij wilde toch altijd eigenlijk deze Huntelaar? Dat hij ook nog zoveel scoort lijkt me een bonus en vrij evident niet vol te houden.

N.b. Klaas-Jan Huntelaar 2.0: meer teamspeler, minder afmaker
Van 7 augustus, https://www.vi.nl/pro/analyse/klaas-jan-huntelaar-20-meer-teamspeler-minder-afmaker
 

Pascallovic

Well-known member
Er staan wat inhoudelijke discussies open met "Ajax Noord", oftewel Abu en Atreides. Maar goed, die komen er ehm, niet zo uit lijkt het.
Dus doen we een ElSimaotje en lullen we erover heen. Hebben we allemaal van jou geleerd ouwe trendsetter.:duim:
 

Abubakari

Well-known member
Hoe zit ik er bij die twee types naast?

Daarbij denk ik dat het voorbij is met de oudjes Huntelaar en Schone. Denk dat hun optreden vandaag exemplarisch zal zijn voor de rest van het seizoen. Beter nu ingrijpen.

Moet ik je mening over Ziyech ook nog voor je herkauwen of kun je je die zelf nog herinneren?

Ik sluit me hier aan bij de ElSimao. De Batigoal heeft genoten afgelopen dinsdag, maar zich net zo hard ge?rgerd zondag. Het laatste jaar is vrij armoedig geweest en ik hoop dat de spelers beseffen dat het niveau van afgelopen dinsdag de norm moet worden als je weer een prijs wilt winnen.

De ALenstra kan er een puntje aan zuigen, zoveel open deuren in ??n post. Iedere Ajacied sluit zich daar bij aan, iedere Ajacied ziet dat. Geen discussie over nodig, de discussie ging dan ook over Huntelaar en Ziyech, volgens ElSimao van (te) weinig of geen waarde, iets waar ik het niet mee eens ben en waar ElSimao niet op in wil gaan.
 

Abubakari

Well-known member
Dus de hele stelling klopt niet na een buitenspeldoelpunt tegen een erbarmelijke tegenstander?

Voor iemand die altijd zo uit de hoogte doet gedraag je je wel heel onnozel. Zal wel komen doordat je volledig klem zit. Huntelaar bij het oud vuil gezet, drie weken later loopt Huntelaar in de CL 1 op 1, speelt ie goed en is van grote waarde. Sta je dan als ElSimao met je stellige overtuigingen:D

Dus laat verder maar ElSimao, het is wel duidelijk.

Tijd voor wat anders:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Moet je aan El Simao vragen. Ik vermoed provinciaal, boertje of Westfries.

Oh ja. Die wannabee AmsterdammerT met vriendin uit Japan.

En @Abu: Laat lekker gaan joh. Eerst scoort KJH en dan gaat het onze visionair om zijn gebrekkige waarde in het positiespel en nu scoort hij ?n is hij voetballend van enorme waarde en nu kijkt ie ineens naar doelpunten alleen en is het buitenspel en tegen tegenstander die er niets van bakt. KJH is een held; feit!

En Els Miao, jij bent tot 1 september af. Heel erg af.
 

Batigoal

Well-known member
De ALenstra kan er een puntje aan zuigen, zoveel open deuren in ??n post. Iedere Ajacied sluit zich daar bij aan, iedere Ajacied ziet dat. Geen discussie over nodig,

Fair enough. Waar ik wel degelijk bang voor ben is dat de Ajacieden en trainer dat anders ervaren. De tevredenheid spat er bij interviews van af terwijl ze na een teleurstellend resultaat tegen Heracles weinig kritisch zijn. Hopelijk kunnen op tijd ze een paar goeie potten in het juiste perspectief plaatsen.
 

Abubakari

Well-known member
En @Abu: Laat lekker gaan joh. Eerst scoort KJH en dan gaat het onze visionair om zijn gebrekkige waarde in het positiespel en nu scoort hij ?n is hij voetballend van enorme waarde en nu kijkt ie ineens naar doelpunten alleen en is het buitenspel en tegen tegenstander die er niets van bakt. KJH is een held; feit!

Zeg het hem.
Is toch leuk om zo'n pochertje te wijzen op de poep die hij praat?
 

ElSimao

Active member
En @Abu: Laat lekker gaan joh. Eerst scoort KJH en dan gaat het onze visionair om zijn gebrekkige waarde in het positiespel en nu scoort hij ?n is hij voetballend van enorme waarde en nu kijkt ie ineens naar doelpunten alleen en is het buitenspel en tegen tegenstander die er niets van bakt. KJH is een held; feit!

En Els Miao, jij bent tot 1 september af. Heel erg af.

Toen ik na Sturm Graz zei over Huntelaar zei had ik het over het hele seizoen. Je kunt niet zeggen dat ie goed genoeg is omdat ie er een paar inknalt tegen een paar matige tegenstanders. Als je een leuke date met iemand hebt gehad, wil dat niet zeggen dat je ook een leuk 50-jarig huwelijk met die persoon aan kunt gaan. Too early to call dus.

Overigens wel interessant om de claims van vroeger te bekijken. Als je in zijn eerste periode bij Ajax zou zeggen dat de max van KJH bij een Duitse subtopper zou liggen, zou je uitgelachen worden. Ik denk dat de anti-Huntelaar crowd ten minste voor een deel gelijk heft gekregen.
 

Abubakari

Well-known member
Fair enough. Waar ik wel degelijk bang voor ben is dat de Ajacieden en trainer dat anders ervaren. De tevredenheid spat er bij interviews van af terwijl ze na een teleurstellend resultaat tegen Heracles weinig kritisch zijn. Hopelijk kunnen op tijd ze een paar goeie potten in het juiste perspectief plaatsen.

Oh, daar ben ik ook bang voor. Na Heracles zullen ze wel even scherp zijn, maar je kunt wachten op het volgende potje wat ze weer op 60% denken te gaan winnen. Helemaal als ze straks op zaterdag thuis tegen Willem II al met de gedachten bij de midweekse CL pot tegen Real Madrid gaan zitten.

Toen ik na Sturm Graz zei over Huntelaar zei had ik het over het hele seizoen. Je kunt niet zeggen dat ie goed genoeg is omdat ie er een paar inknalt tegen een paar matige tegenstanders.

Dat doe ik dus ook niet.

Maar laat verder maar ElSimao, het is al lang duidelijk.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Je kunt na de vakantie aansluiten in mijn mentorklas Els.
Begrijpend lezen is dus ook al niet je ding. En dat terwijl het er toch echt staat. Sommigen zien het gewoon niet.
 

ElSimao

Active member
Je kunt na de vakantie aansluiten in mijn mentorklas Els.
Begrijpend lezen is dus ook al niet je ding. En dat terwijl het er toch echt staat. Sommigen zien het gewoon niet.

Nee ik wil jullie geen les geven en ik wil al helemaal niks met zwammy's poesje en sterretje te maken hebben.

Het is mooi geweest. Ajax in Europa por favor.
 
Bovenaan