Abubakari
Well-known member
Wat denk jij dat de reden is dat Ziyech nog niet is opgepikt door een internationale topclub?
....
Wat denk jij dat de reden is dat Ziyech nog niet is opgepikt door een internationale topclub?
Tsja, sommige mensen zien het en sommige niet al gebeurt het vlak voor hun neus.
Waar waren jouw grote vrienden tegen Heracles?
Dat is het grote probleem, als je bij Ajax aan de doelstellingen wil voldoen moet je minimaal 3/4 van de wedstrijden winnen.
Je onderschat hier het moment van pieken. Dat je de kwalificerende wedstrijden voor de EL wint is veel belangrijker dan dat je wint van Heracles.
Ten Hag heeft botte pech dat ze tegenwoordig DRIE voorrondes moeten spelen, anders waren ze nu gekwalificeerd.
Want laten we wel wezen, dat lukte je grote vriend Bosz ook niet om zijn eerste twee tweeluiken te winnen, net als de Boer het jaar voor hem. In die zin loopt de Europese campagne tot dusverre uitstekend.
Verder als je tussen de individuele uitslagen doorkijkt zie ik progressie in het spel en de (kans) op resultaat. Dat je van Heracles thuis moet winnen is iedereen het geloof ik wel over eens, net zoals dat iedereen wel weet dat je zo nu en dan tegen een tegenvallend resultaat aanloopt.
Huntelaar zat op de bank. En gelijk puntverlies. Van grote waarde dus.
Ziyech was tegen Heracles verantwoordelijk voor vrijwel elke (schaarse, geef ik toe) kans, neem bijvoorbeeld dat geniale steekpassje waarmee hij vd Beek vrij voor de keeper zette.
Dan nog, 4 goeie wedstrijden versus 1 zwakke. Ik ben niet onder de indruk van je verweer.
Waarom schrijf je de naam van Ziyech niet gewoon, ElSimao?
Je "ziet progressie"?
Have some fokking restraint man. Een goede wedstrijd en jullie lopen meteen veel te hard van stapel. Ja het was gisteren prima, maar het moet nog maar blijken dat dit spel representatief is voor dit seizoen. Dat uitgelaten gedoe is een grote (en bekende) valkuil en iedere keer trapt men erin. Sad!
Omdat Ziyech op het WK met Ziyach op de rug speelde.
Volgens Kraay speelde Ziyach een fantastisch WK.Dat was waarschijnlijk zijn tweelingbroer, gezien het matige niveau.
Volgens Kraay speelde Ziyach een fantastisch WK.
Hebben jullie hem maar mooi leren voetballen.
Niet eens bijna scherp / gevat / raak / grappig.
Denk ik eigenlijk bij elke post van jou...