AFC Ajax in de Europa League 20/21

ElSimao

Active member
Eiting was misschien wel de beste van het veld na Ziyech. Wat heb ik van hem genoten zeg! Verder: Neres op linksvoor: Niet meer doen. Net als Huntelaar in de spits.

Laten we niet te hard van stapel lopen, het is nog maar afwachten hoe die vent zich houdt met druk.

Echter kan hij een aardig balletje trappen. Vaste selectiespeler maken in plaats van die Deen graag.
 

Batigoal

Well-known member
Niets van gezien, maar prima start van het seizoen. Jammer dat je het tweede duel niet gelijk overbodig maakt, maar je moet altijd wat te wensen over houden. :duim:
 

ElSimao

Active member
Dat is inderdaad belangrijk. Die Eiting is tenslotte ook al twintig dus kan feitelijk al bijna niks meer worden.

Zoals ik al zei, niet te hard van stapel lopen na een wedstrijd tegen wat Oostenrijkse prutsers.

Daarbij is Lasse Schone zijn concurrent. Niet Marco Asensio Willemsen.

"It'll do for now".
 

Fregge

Well-known member
Laten we niet te hard van stapel lopen, het is nog maar afwachten hoe die vent zich houdt met druk.

Echter kan hij een aardig balletje trappen. Vaste selectiespeler maken in plaats van die Deen graag.

Op CL voorronde en de eerste 'belangrijkste wedstrijd van het jaar' staat inderdaad geen druk. Je hebt helemaal gelijk. Helemaal niet aan gedacht.
 

ElSimao

Active member
Wat is het verschil met hoe Sturm speelde? Die hielden de ruimtes ook klein, maar dan op een andere plek op het veld?

Onder druk staan wil zetten dat de tegenstander je opjaagt en dat je weinig tijd krijgt om de bal naar een teamgenoot te spelen.
 

Fregge

Well-known member
Ik wil weten wat het verschil is tussen weinig ruimte bij je eigen 16 of weinig ruimte bij de 16 van de tegenstander.
 
Bovenaan