Atreides
Well-known member
Het gaat erom wat ElSimao er van vindt. Die vond hem niet zoveel.
Dat is inderdaad belangrijk. Die Eiting is tenslotte ook al twintig dus kan feitelijk al bijna niks meer worden.
Het gaat erom wat ElSimao er van vindt. Die vond hem niet zoveel.
Eiting was misschien wel de beste van het veld na Ziyech. Wat heb ik van hem genoten zeg! Verder: Neres op linksvoor: Niet meer doen. Net als Huntelaar in de spits.
Dat is inderdaad belangrijk. Die Eiting is tenslotte ook al twintig dus kan feitelijk al bijna niks meer worden.
Laten we niet te hard van stapel lopen, het is nog maar afwachten hoe die vent zich houdt met druk.
Echter kan hij een aardig balletje trappen. Vaste selectiespeler maken in plaats van die Deen graag.
Op CL voorronde en de eerste 'belangrijkste wedstrijd van het jaar' staat inderdaad geen druk. Je hebt helemaal gelijk. Helemaal niet aan gedacht.
Ik bedoel natuurlijk als de tegenstander druk zet.
Ik bedoel natuurlijk als de tegenstander druk zet.
Gaan jullie in dat geval nog een buitenspeler halen?
Wat is het verschil met hoe Sturm speelde? Die hielden de ruimtes ook klein, maar dan op een andere plek op het veld?
Ja, en waarom heb je weinig tijd? Omdat je zee?n van ruimte hebt zeker?
Onder druk staan wil zetten dat de tegenstander je opjaagt en dat je weinig tijd krijgt om de bal naar een teamgenoot te spelen.
Dus dan wordt hij basisspeler, want in de competitie zit er voor Ajax weinig druk op door tegenstanders.
Boeiende observatie.
Nee, ik vraag dit me serieus af. Kom op, je kan beter dan 2 woordjes.
Ik wil weten wat het verschil is tussen weinig ruimte bij je eigen 16 of weinig ruimte bij de 16 van de tegenstander.
Ah, dus bij inzakken wil men de bal helemaal niet. Okay.