AFC Ajax in de Europa League 20/21

JMD

Well-known member
Veel te traag en geen handelingssnelheid meer.
Zeker, maar die kopbal heeft meer met (gebrek aan) richtingsgevoel te maken, en dat verleer je toch niet???

Afgelopen. 2-0. Meer dan verdiend, kwamen alleen goed weg bij die counter + eventuele penalty, maar Ajax had er eigenlijk gewoon 2-3 meer moeten maken.
 

JMD

Well-known member
Ja maandag geblesseerd geraakt aan zijn buikwand ?

Mocht dat iets met de buikspieren en of lies zijn , kan het wel weer een langdurig verhaal worden.
Zijn ook van die irritante blessures, als je te vroeg begint kan het zo maar 6 maanden kosten.
Wanneer was zijn laatste duel?
 

ElSimao

Active member
Bij vlagen ging het wel, maar de defensie ziet er erg gammel uit. Daarbij denk ik dat het voorbij is met de oudjes Huntelaar en Schone. Denk dat hun optreden vandaag exemplarisch zal zijn voor de rest van het seizoen. Beter nu ingrijpen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij vlagen ging het wel, maar de defensie ziet er erg gammel uit. Daarbij denk ik dat het voorbij is met de oudjes Huntelaar en Schone. Denk dat hun optreden vandaag exemplarisch zal zijn voor de rest van het seizoen. Beter nu ingrijpen.

Denk dat uiteindelijk Dolberg wel op de positie van Huntelaar zal komen te spelen en Frenkie de Jong op die van Schone. Die Mazraoui deed het ook niet onaardig als rechtsback, dus al met al heb je toch wel een prima elftal staan.
 

ElSimao

Active member
Denk dat uiteindelijk Dolberg wel op de positie van Huntelaar zal komen te spelen en Frenkie de Jong op die van Schone. Die Mazraoui deed het ook niet onaardig als rechtsback, dus al met al heb je toch wel een prima elftal staan.

Op Dolberg zou ik nog niet teveel vertrouwen. Er is altijd wel wat met hem, zou me niks verbazen als dit weer een heel seizoen gezeik met m wordt.

Eiting kan op zich ook wel wat.
 

Eef de Kip

Well-known member
En verder hopen dat dit elftal in tact blijft. Maar ik ben bang dat je nog wel wat kwijt raakt komende paar weken.
 

Pascallovic

Well-known member
Zoals het nu gaat raak je Ziyech wellicht nog kwijt, maar veel meer verwacht ik niet. Het wordt geen leegloop.
 

Fregge

Well-known member
Eiting was misschien wel de beste van het veld na Ziyech. Wat heb ik van hem genoten zeg! Verder: Neres op linksvoor: Niet meer doen. Net als Huntelaar in de spits.
 

Atreides

Well-known member
Uitstekende wedstrijd van Ajax. Enige echte minpuntje is dat het maar 2-0 is gebleven. Nu maken de Oostenrijkers nog een soort van een kansje.

Verder liet koning Hakim weer eens zien waarom hij te groot is voor de Nederlandse competitie. Wat dat betreft zou het wel een sensatie zijn als Hakim toch nog een (half) jaartje blijft. Lekker de tegenstander kapot tikken samen met Tadic.

Huh vorige week was Eiting toch best kut?

Wedstrijd niet gezien, maar volgens de media maakt hij de hele voorbereiding al een goede indruk.
 
Bovenaan