AFC Ajax in de Europa League 20/21

ALenstra

Well-known member
Volgens mij zijn er weinig trainers die rustig blijven tijdens de wedstrijd. Ik vraag me wel eens af wat voor effect het heeft op spelers als hun trainer als een bezetene langs de lijn staat. Maar Klopp werkt al jaren op die manier en ik vraag me af of supporters van zijn club daar klachten over hebben.
 

Joost

Well-known member
Hoe kan het toch dat Ajax er totaal niet toe in staat is om opportunistisch voetbal te spelen in een slotfase?
 

Kielse Rat

Well-known member
Volgens mij zijn er weinig trainers die rustig blijven tijdens de wedstrijd. Ik vraag me wel eens af wat voor effect het heeft op spelers als hun trainer als een bezetene langs de lijn staat. Maar Klopp werkt al jaren op die manier en ik vraag me af of supporters van zijn club daar klachten over hebben.

Ik erger me dan eigenlijk meer aan trainers die een hele wedstrijd apatisch blijven zitten. Zonde voor Ajax, hadden zeker niet hoeven te verliezen gisteren.
 

Batigoal

Well-known member
Het gaan wel twee mooie potjes worden tegen Atalanta, maar tegelijkertijd a hell of a job. Ze zijn zeker niet onverslaanbaar, maar scoren zelf zo gemakkelijk.
 

De Groene Scout

Well-known member
Traoré mag het dus nogmaals in de spits proberen. Tadic vanaf de zijkant en het lijkt erop dat Neres vanaf het middenveld gaat spelen.
 

Magic Alemao

New member
Atalanta is een fucking machine, Hateboer is daar een rader in.

Als Ajax 1 - 2 - 3 - 2 - 1 - 2 speelt geef ik ze een goede kans. ACHTER de backs van Atalanta komen dus.

Tadic moet Europees niet op de flanken spelen. Wel uitwijken naar, maar niet statisch.
 

Abubakari

Well-known member
Het hielp zaterdag, dus ik zeg het maar weer, ik zou Traoré niet in de spits zetten.
Ik heb er zonder Atalanta te onderschatten wel vertrouwen in. Uit doet Ajax het meestal erg goed in de CL, dus daar hou ik me graag aan vast.
 

SanMark.

Well-known member
Traore kan nog wel eens een tweede gele krijgen, de ballen die net te ver weg zijn komt hij steeds met een (half) gestrekt been erin.
 

Batigoal

Well-known member
Traore kan nog wel eens een tweede gele krijgen, de ballen die net te ver weg zijn komt hij steeds met een (half) gestrekt been erin.

Niet alleen Traoré. We moeten wel een beetje uitkijken. Zou niet de eerste keer zijn dat we Europees tegen een onnodige rode kaart aanlopen.
 
Bovenaan