AFC Ajax in de Europa League 20/21

Batigoal

Well-known member
Jammer, hier schiet je weinig mee op. Maar goed, eerst maar zelf 2 keer winnen van Midtjylland en we zien wel waar Liverpool en Atalanta tegen die tijd staan.
 

Magic Alemao

New member
Wedstrijd doodmaken, kunnen we niet he.

Jezus, zet een mandekker Europees en geen Blind centraal.

Blind Klaassen met Tadic op tien is Europese top.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Terechte uitslag wel. Ajax sterker, Atalanta gevaarlijk. Schuurs zwakke schakel. Hierdoor kan Blind zelden doordekken, wat de kracht was 2 jaar terug.

Wel een lekker potje om te kijken trouwens. Echt 3/4 tempo's hoger dan de EL.
 

Magic Alemao

New member
Speelden we eigenlijk met een centrale verdediging dan?
Eerste helft wel. Toen er geen storm kwam.

Eerste helft was goed. Dan mag je Europees gezien als coach de boel op slot gooien. Ergo, Martinez erin, Blind naar het middenveld en controleren.

Aan de andere kant, als Schuurs die bal erin schiet is de wedstrijd ook klaar.
 

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax!

Uiteindelijk 'gewoon' met Onana, Gravenberch en Tadic in de basis. Klaassen, Neres en Traoré op de bank.
 

JMD

Well-known member
Uiteindelijk 'gewoon' met Onana, Gravenberch en Tadic in de basis. Klaassen, Neres en Traoré op de bank.
Mooi voor Ajax (en het NL voetbal). Maar toch vreemd, je test positief met zijn elven en een dag later blijken 6 testen niet te kloppen...
 

JMD

Well-known member
Hup Willem Engel!
Verschrikkelijke vent (maar dat had ik al eens gepost geloof ik). Maar door dit soort gebeurtenissen (want 6 positieve testen van Ajax die ineens negatief zijn vallen meer op dan als dat ergens in een stad gebeurt) krijgen dat soort types wel munitie met hun opmerkingen over false positives.
 

Abubakari

Well-known member
Mooi voor Ajax (en het NL voetbal). Maar toch vreemd, je test positief met zijn elven en een dag later blijken 6 testen niet te kloppen...
Ze testen niet positief want ze hadden sowieso gewoon mogen spelen als de wedstrijd in NL was toch?

Het zal verder ook allemaal wel, ikhou me ondertussen bezig met belangrijker zaken, 3 punten die gepakt moeten worden, dus HUP AJAX!
 
Bovenaan