AFC Ajax in de Europa League 20/21

Jamel

Administrator
Forumleiding
Staat die Klopp altijd zo druk te doen? En maar schreeuwen en onrustig doen, ben je klaar mee, met zo'n zenuwpees langs de kant.

Nou inderdaad! Vervelend om zo'n coach te hebben die je de Champions League en Premier League heeft bezorgd.
 

Abubakari

Well-known member
Het is uiteindelijk flink doodgebloed na rust.
Zonde, dure punten. Blijft moeizaam gaan met de thuiswedstrijden van Ajax in de CL.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is uiteindelijk flink doodgebloed na rust.
Zonde, dure punten. Blijft moeizaam gaan met de thuiswedstrijden van Ajax in de CL.

Tank was behoorlijk leeg inderdaad. Zie je wel dat dit tempo toch andere koek is dan in het gemiddelde eredivisieduel. Vond het voor rust sterk, na rust matig.
 

Abubakari

Well-known member
Nou inderdaad! Vervelend om zo'n coach te hebben die je de Champions League en Premier League heeft bezorgd.
Dat zeg ik niet, maar van dat gedoe langs de kant word je toch knettergek? Ik zie liever coaches die rust uitstralen dan van die krijsende types.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat zeg ik niet, maar van dat gedoe langs de kant word je toch knettergek? Ik zie liever coaches die rust uitstralen dan van die krijsende types.

Nou ja, als ik een coach heb die er primair verantwoordelijk voor is dat mijn club is getransformeerd van het falende lachertje naar een bijna onoverwinnelijke prijzenpakkende voetbalmachine dan zou het me echt aan m'n spreekwoordelijke reet roesten hoe hij zich langs de zijlijn gedraagt.
 

Abubakari

Well-known member
Nou ja, als ik een coach heb die er primair verantwoordelijk voor is dat mijn club is getransformeerd van het falende lachertje naar een bijna onoverwinnelijke prijzenpakkende voetbalmachine dan zou het me echt aan m'n spreekwoordelijke reet roesten hoe hij zich langs de zijlijn gedraagt.
Kritiek op Klopp in welke vorm dan ook is niet zo aan jou besteed he? 😀
 
Bovenaan