AFC Ajax in de Europa League 20/21

Pascallovic

Well-known member
Daar heb je een punt. Bij supporters niet zijnde familieleden is het oké.
Gelukkig hebben die Spanjolen niks overdreven in dit tweeluik dus is alles wat zij beweren automatisch tot op de letter waar. Het zou niet zo kunnen zijn dat zij net zoals verschillende andere thuisfans bier over zich heen hebben gekregen, zonder dat daar sprake was van bekogelen, omdat ze familieleden van Getafe waren.
 

Eef de Kip

Well-known member
Pff, krijgen we nou hetzelfde gezeik als afgelopen jaar met die geblesseerden? Dan maar Promes, Tadic en Neres voorin.
 

Abubakari

Well-known member
Zou ook prima een virusziekte kunnen zijn, maar inderdaad erg jammer en dan maar het door Eef genoemde trio voorin.

Ik heb eigenlijk geen idee wat je er van moet verwachten. Zonder steun van het publiek is het toch anders, aan de andere kant oogt Liverpool wat kwetsbaarder dan vorig seizoen en komt bij Ajax in de CL vaak het beste naar boven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Of 532... Hebben ze dan niet geleerd van Heerenveen dat je gewoon je eigen spel moet spelen?
 

erka

Well-known member
Rare opstelling inderdaad. Waarom switchen? Zo slecht gaat het toch niet met Ajax dit seizoen?
En anders kun je altijd nog weer opstelling met Tadic in spits kiezen.
 

Abubakari

Well-known member
Of 532... Hebben ze dan niet geleerd van Heerenveen dat je gewoon je eigen spel moet spelen?

Nee, ik las dat Blind op het middenveld speelt. Neres op rechts, Tadic spits en de linkerkant open laten. Ben benieuwd, ik heb er een goed gevoel over al is dat meestal geen goed voorteken.
 
Bovenaan