AFC Ajax in de Europa League 20/21

Abubakari

Well-known member
Dit maken we dus no way meer goed thuis. Sowieso moet Ajax het meer van zijn uitwedstrijden hebben maar in de huidige vorm ga je het niet redden tegen een defensief sterke ploeg. Zal wel weer een heel vervelende wedstrijd worden met veel theater en tijdrekken.
 

erka

Well-known member
Ik vond dat Ajax en zeker ook de ervaren jongens, zoals Babel en Blind, te veel meegingen met het spelletje en de aanstellerij van Getafe. Dat verwacht je toch niet dan.
 

Pascallovic

Well-known member
Vantevoren krijg je overal te horen dat Ajax zich niet moet laten opnaaien en wat doet de oudste speler op het veld bij Ajax? Precies zich laten opnaaien. Wat mij betreft ben je dan geen held. Laat Babel eens gaan voetballen, want buiten een intikkertje tegen Vitesse heeft hij niks toegevoegd.

Sowieso mag ben binnen Ajax weleens te rade gaan, want inmiddels kijken we al bijna 3 maanden naar niks en is elke wedstrijd in die periode een worsteling op ADO-thuis na dan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ziyech is er morgen niet bij tegen Getafe. Niet wedstrijdfit. Briljante actie om hem vorige week 90 minuten te laten staan. Voor zover het al geen kansloze opgave was morgen, is het nu definitief klaar. Promes is er wel bij morgen. Daar zou ik echter ook niet te veel risico mee nemen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gewoon Promes een hele wedstrijd laten spelen, kansloos er uit gaan en vervolgens Promes tot het eind van het seizoen te moeten missen.
 

Unregistere

Well-known member
Bij de eerste beste aanval meteen gaan liggen in het strafschopgebied.

En dan hopen dat die Griek gelijk fluit.

Ten Hag hoopt dat de scheids zich goed heeft voorbereid en gaat hem zeker niet aanspreken om op het theater van Getafe te letten, las ik in AD.
 

Abubakari

Well-known member
Je kunt maar op 1 plek tegelijk zijn en dus is het jammer als een concert op een Ajax EC avond is. Na de parodie op voetbal van vorige week wist ik het wel, ik ga naar dat concert, hoef ik me niet nog eens 90 minuten blauw te ergeren aan het theater en aan het zwakke voetbal. Maar ja, dan gaat de twijfeltoch weer toeslaan.
Nou ja, het is natuurlijk simpel, blijf ik thuis voor Ajax dan wordt het in een vervelende wdstrijd 0-0 ofzo en heb ik een rotavond. Ga ik niet kijken dan winnen ze met 3-0 en heb ik een mooie avond omdat ik en een mooi concert gezien heb en Ajax door is. Kortom, ik offer mij op. Veel plezier allemaal.

Waar ik heen ga?

https://www.vera-groningen.nl/events/rosa-ensemble/?lang=nl
 
Bovenaan