AFC Ajax in de Europa League 20/21

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er is al mááááánden bekend dat Getafe een nare vervelende rotploeg is. Stel je daar toch op in.

Tototechnisch wel een goede tussenstand, want bij een (niet onlogische) zege van Getafe win ik €67,- :duim:
 

Batigoal

Well-known member
Wat gebeurde er?

Babel kreeg geel na een duik van de Getafe-verdediger, dus deed hij voor hoe die schwalbe ging.

Die Marc Cucurella heeft wel een motor he? Ben al langer van hem onder de indruk, maar hij loopt ook vanavond weer overal op het veld. Onbegrijpelijk dat Barça hem zo makkelijk heeft laten gaan. Daar valt echt wat van te maken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een schandelijke wanvertoning.

Onbegrijpelijke keuzes ook van Ten Hag en een Ziyech die nog lang niet fit is.
 

gevegt

Well-known member
Lekker Schuurs. Return is nu wel klaar. Klote dit. Met 1-0 was er weinig aan de hand.

Misschien klinkt het raar, maar ik denk dat de 2-0 beter voor Ajax is. Nu bestaat er geen twijfel meer en moeten ze vol aan de bak. Mentaal is dat een groot verschil.
 

Pascallovic

Well-known member
Eigen schuld. Dramatische pot gespeeld. Helemaal niks klaar gemaakt. Dat je tegen een luizenploeg speelt maakt niet dat je zo'n wanvertoning op de mat mag leggen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik wil Erik nog wel even navragen waarom je in zo'n duel met een jongetje in de spits begint terwijl je een grote meneer op de bank hebt zitten.
Je weet toch dat je tegen een stelletje naaimachines speelt, zorg dan voor iets meer ervaring in het veld.
Verder zou het wel handig zijn voor de toekomst dat een club van dit niveau wel 2 of 3 volwaardige keepers in huis heeft.
 

gevegt

Well-known member
Ik wil Erik nog wel even navragen waarom je in zo'n duel met een jongetje in de spits begint terwijl je een grote meneer op de bank hebt zitten.
Je weet toch dat je tegen een stelletje naaimachines speelt, zorg dan voor iets meer ervaring in het veld.
Verder zou het wel handig zijn voor de toekomst dat een club van dit niveau wel 2 of 3 volwaardige keepers in huis heeft.

Met dat laatste ben ik het mee eens.
Jij vindt dus dat er te weining ervaring op het veld stond? Daar ben ik het niet mee eens. Veel spelers hebben al veel Europese ervaring.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik wil Erik nog wel even navragen waarom je in zo'n duel met een jongetje in de spits begint terwijl je een grote meneer op de bank hebt zitten.
Je weet toch dat je tegen een stelletje naaimachines speelt, zorg dan voor iets meer ervaring in het veld.
Verder zou het wel handig zijn voor de toekomst dat een club van dit niveau wel 2 of 3 volwaardige keepers in huis heeft.
Nog meer ervaring? Er liepen al twee dertigers in de aanval. Met Klaas-Jan was je aanval gemiddeld 34 jaar oud. Het probleem was dat juist de ervaren mannen op Blind na allemaal niet thuisgaven. Traore heeft geen bal gehad en laten we nou niet doen alsof Klaas-Jan heel veel meer bracht. Die Varela kan niks. Geen idee waarom ze hem nog een jaar hebben gehuurd als dit zijn niveau is.
 
Bovenaan