AFC Ajax in de Europa League 20/21

Pascallovic

Well-known member
Danilo wisselt gelijk na het rustsignaal al zijn shirt met Deyverson. Die gaat er dus uit voor Promes. Jammer, ik had Babel eruit gegooid die wederom 0,0 toevoegt.
Meteen het contract verscheuren van die Danilo. Je shirt ruilen in de rust. Kansloos figuur. Waar is je trots?
 

JMD

Well-known member
Meteen het contract verscheuren van die Danilo. Je shirt ruilen in de rust. Kansloos figuur. Waar is je trots?

Zou het nou nog met Messi zijn of Ronaldo ofzo, dan kan ik het nog een klein beetje voorstellen. Maar met Deyverson... Daar zou ik weigeren het shirt mee te ruilen.
 

Abubakari

Well-known member
Het PSV van Spanje.

Kutwedstrijd zo te lezen, had ook niet anders verwacht, alles op de titel (en de beker) dan maar in het kader van elk nadeel hep se foordeel. Hier is het pauze. Geloof ik. Voor het eerst dat er bij een Vera concert pauze is. Dacht ik.
 

gevegt

Well-known member
Het PSV van Spanje.

Kutwedstrijd zo te lezen, had ook niet anders verwacht, alles op de titel (en de beker) dan maar in het kader van elk nadeel hep se foordeel. Hier is het pauze. Geloof ik. Voor het eerst dat er bij een Vera concert pauze is. Dacht ik.

het is wel je pechavond.:D
 

Batigoal

Well-known member
Middenveld met Eiting en Gravenberch is gewoon veel te onervaren voor deze wedstrijden.

Verder ligt het tempo in de tweede helft veeeeeel te laag als je nog iets zou willen.
 
Bovenaan