AFC Ajax in de Europa League 20/21

Mario

Well-known member
Nu schijnt Sanchez toch niet bij de selectie te zitten voor de wedstrijd tegen Rosenborg ...
 

mainsupreme

New member
Nou zoveel chaos deze voorbereiding, paar stabiele Noren kunnen zomaar het eindstation vormen op deze manier. Hopelijk komen ze snel op voorsprong.....
 

Pascallovic

Well-known member
Nou zoveel chaos deze voorbereiding, paar stabiele Noren kunnen zomaar het eindstation vormen op deze manier. Hopelijk komen ze snel op voorsprong.....
Tegen Nice en Heracles kwamen ze ook op voorsprong, dus dat zegt ook al niks. In de voorbereiding hebben ze ook vaak genoeg een voorsprong weggegeven. Je moet zorgen dat je de 0 houdt, aangezien jezelf er altijd wel eentje binnen werkt. Echter die 0 houden zie ik niet gebeuren. Verwacht een 1-1 of zo.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd waarom hij er niet bij zit. Ik begreep van SanMark. dat Sanchez wel gemotiveerd is om te spelen.
 

mainsupreme

New member
Tegen Nice en Heracles kwamen ze ook op voorsprong, dus dat zegt ook al niks. In de voorbereiding hebben ze ook vaak genoeg een voorsprong weggegeven. Je moet zorgen dat je de 0 houdt, aangezien jezelf er altijd wel eentje binnen werkt. Echter die 0 houden zie ik niet gebeuren. Verwacht een 1-1 of zo.

De Noorse competitie is geloof ik al tijdje in gang. Ajax heeft natuurlijk een veel betere ploeg op papier, maar dit is gewoon op dit moment een erg vervelende loting waar je veel gezichtsverlies kan leiden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou zoveel chaos deze voorbereiding, paar stabiele Noren kunnen zomaar het eindstation vormen op deze manier. Hopelijk komen ze snel op voorsprong.....

Waarom wil je dat de Noren snel scoren?

Ik ben benieuwd waarom hij er niet bij zit. Ik begreep van SanMark. dat Sanchez wel gemotiveerd is om te spelen.

Denk gewoon weer de grasmat. Hij wil geen risico lopen op blessures.
 

JMD

Well-known member
Opstelling AJAX: Onana; Veltman, De Ligt, Viergever, Dijks; Van de Beek, Sch?ne, Ziyech; Neres, Dolberg, Younes.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zet het er dan duidelijker er neer wat je bedoelt, lampie.

Idem voor jou. Maar het is goed om te zien dat je erg goed bent in uitdelen, maar als door een wesp gestoken reageert als je hem een keer terugkrijgt.

Hup Ajax!
 
Bovenaan