Mario
Well-known member
Dan zal ik mijn KPN pakketje die avond maar op mijn gemak gaan installeren. Dus een schakelkanaal met FC Utrecht, Ajax en PSV?
Dat kan niet ... FC Utrecht speelt reeds op woensdag al.
Dan zal ik mijn KPN pakketje die avond maar op mijn gemak gaan installeren. Dus een schakelkanaal met FC Utrecht, Ajax en PSV?
Lul...Dan zal ik mijn KPN pakketje die avond maar op mijn gemak gaan installeren. Dus een schakelkanaal met FC Utrecht, Ajax en PSV?
Wordt er op kunstgras gespeeld?
Tegen Nice en Heracles kwamen ze ook op voorsprong, dus dat zegt ook al niks. In de voorbereiding hebben ze ook vaak genoeg een voorsprong weggegeven. Je moet zorgen dat je de 0 houdt, aangezien jezelf er altijd wel eentje binnen werkt. Echter die 0 houden zie ik niet gebeuren. Verwacht een 1-1 of zo.Nou zoveel chaos deze voorbereiding, paar stabiele Noren kunnen zomaar het eindstation vormen op deze manier. Hopelijk komen ze snel op voorsprong.....
Tegen Nice en Heracles kwamen ze ook op voorsprong, dus dat zegt ook al niks. In de voorbereiding hebben ze ook vaak genoeg een voorsprong weggegeven. Je moet zorgen dat je de 0 houdt, aangezien jezelf er altijd wel eentje binnen werkt. Echter die 0 houden zie ik niet gebeuren. Verwacht een 1-1 of zo.
Nou zoveel chaos deze voorbereiding, paar stabiele Noren kunnen zomaar het eindstation vormen op deze manier. Hopelijk komen ze snel op voorsprong.....
Ik ben benieuwd waarom hij er niet bij zit. Ik begreep van SanMark. dat Sanchez wel gemotiveerd is om te spelen.
Ik ben benieuwd waarom hij er niet bij zit. Ik begreep van SanMark. dat Sanchez wel gemotiveerd is om te spelen.
Leg mij geen woorden in de mond , lul.
Doe dat dan voortaan ook niet bij mij, idioot.
Zet het er dan duidelijker er neer wat je bedoelt, lampie.