AFC Ajax in de Europa League 20/21

JMD

Well-known member
Opstelling Rosenborg BK: Hansen; Hedenstad, Bj?rdal, Skjelvik, Meling; Jensen, Konradsen, Midtsj?; Jevtovic, Bendtner, De Lanlay.
 

Eresd?g?

Banned
Midtsto wil naar AZ toch? AZ heeft wel altijd oog voor talenten. Benieuwd wat voor speler hij is. Als hij maar niet scoort! :p
 

Abubakari

Well-known member
We krijgen hoe dan ook minimaal 1 tegengoal, dus we moeten zeker 2 a 3 keer scoren.

Nee hoor, we houden de nul en winnen. Heracles hebben ze onderschat, nu hun Europese seizoen in het gedrang komt zijn ze allemaal retescherp. Ik denk 2-0.

(Zal wel weer de goden verzoeken zijn, maar dat moet dan maar).
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kluivert er niet in. Dat verbaast mij niets. Is nog niet op dreef.

Sch?ne krijgt ook maar weer de kans. Dat snap ik dan weer niet.
 

Abubakari

Well-known member
Kluivert er niet in. Dat verbaast mij niets. Is nog niet op dreef.

Sch?ne krijgt ook maar weer de kans. Dat snap ik dan weer niet.

Keizer zal wel voor een beetje routine kiezen, anders wordt het de onervaren Frenkie de Jong in een toch al erg jonge ploeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal ik volgende week dat zelfde grapje maken tijdens de loting voor de groepsfase Champions League. maar dan over Ajax? ;)

Tegen wie kan Ajax dan loten?

Keizer zei:
,,Ik vind dat je op en top gemotiveerd moet zijn om te kunnen spelen", verklaart Marcel Keizer op het afvallen van S?nchez. ,,Als je dan weer wel kunt trainen en dan weer niet, dan weer wel gemotiveerd bent en dan weer niet... Daar kan ik niets mee. Als ik hem wel had geselecteerd had hij op de bank gezeten."

Het ligt iig niet aan de motivatie. Zat Jamel er weer eens naast. ;)
 

JMD

Well-known member
Volgens elsierd kwam de staafgooier ook uit Oss... Haalt 2 dingen door elkaar volgens mij.
 
Bovenaan