AFC Ajax in de Europa League 20/21

SanMark.

Well-known member
Idem voor jou. Maar het is goed om te zien dat je erg goed bent in uitdelen, maar als door een wesp gestoken reageert als je hem een keer terugkrijgt.

Hup Ajax!

Het woord lul word zo vaak gebruikt op dit forum, maar ik begrijp dus dat het niet aan alle leden voorbehouden is om het te gebruiken.

Is dat ook weer duidelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het woord lul word zo vaak gebruikt op dit forum, maar ik begrijp dus dat het niet aan alle leden voorbehouden is om het te gebruiken.

Is dat ook weer duidelijk.

Je post staat er toch gewoon nog? Waar heb je het over?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat vind ik nog wel het meest verrassend. Zo slecht deed Kluivert het toch niet?

Hup Ajax!!!

Volgens Keizer is Neres beter in de kleine ruimte. Vandaar dat Kluivert niet speelt. Wat ik dan weer niet zo goed begrijp is dat Younes onomstreden lijkt.
 

SanMark.

Well-known member
Dat vind ik nog wel het meest verrassend. Zo slecht deed Kluivert het toch niet?

Hup Ajax!!!

Het verbaasd mij pas dat Neres nu pas een basisplek krijgt. De keren dat hij voetbalt doet hij aardig veel dingen goed.

Hij heeft overzicht, een goede actie en snelheid.
 

JMD

Well-known member
Het verbaasd mij pas dat Neres nu pas een basisplek krijgt. De keren dat hij voetbalt doet hij aardig veel dingen goed.

Hij heeft overzicht, een goede actie en snelheid.
Maar dat dat dan ten koste gaat van Kluivert snap ik niet. Waarom Kluivert niet linksvoor ipv Younes?
 
Bovenaan